Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam zamiar wymodelować żagiel. Jego "szkielet" to 3 łuki z zweldowanymi wertexami. Nie działa mi "surface" - obiekt znika. Przy extrudowaniu żagielek nie jest "wydęty" tylko dziwnie połamany w środku...

Zależy mi żeby to powstawało z łuków - promienie i kąty mam ściśle zdefiniowane. Czy ktoś zna sposób na przekształcenie łuków w gładką powierzchnie?

Pozdrawiam

Mezon

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 932
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

...albo od razu pokombinuj z usatwieniami Treshold w Surface Tools:)

Napisano

chyba najłatwiej bylo by ci ladny efekt zagla uzyskac w nurbsach - naprawdę nie musisz znactej techniki, zagiel zrobisz w 15 minut ( zakladając ze wczesniej nie miales stycznosci z nurbsami ) pozdr

Napisano

Najłatwiej to żagiel wymodelować za pomocą łat. Najlepiej to zrób sobie trójkątny obiekt (płaski) przekonwertuj na Editabled Patch i dowolnie wyginaj łate...

Pozdrawiam

Napisano

Nie bardzo wiem jak zamieścić siatkę.. Ale jest banalna: trójkąt z 3 łuków, jeden łuk obrócony o jakiś kąt. Wszystkie wertexy zweldowane. Problem w tym, że muszę mieć bardzo dokładnie zdefiniowane łuki, na których opieram żagiel (promień, długość..) Nic to, pokombinuję z nurbsami. A swoją drogą: czy można zwykły spline zmienić na nurbsa?

Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności