Arni Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Udało mi sie dojść do tego jak uruchomić rendering sieciowy, ale te kawałki które są wyrenderowane przez drugi komputer są o wiele jaśniejsze: Ktoś wie, w czym tkwi problem?
MF Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Na drugim komputerze poprostu nie ma tekstur. Wrzuc je do katalogu max/maps.
Arni Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 Ale ja w tej scenie używam materiałów bez tekstur ;]
MaGuu Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Mam tak czasami gdy używam rendera region, mimo braku zmiany ustawiec to i tak te miejsce które renderuje jest jaśniejsze/ciemniejsze od reszty... Jedyne co u Ciebie przychodzi mi na myśl, to to ze we VRayFrameByfferze na jednym kompie macie powyginane te CXurwy od jasnosci:P A na drugim jest to wyłaczone po prostu? Jesli nie to to nie wiem - sam sobie z tym nie poradziłem :/
SansSerif Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 kompy mają różne procesory (amd vs intel) lub każdy oddzielnie liczy gi.
Arni Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 Oba kompy mają AMD, z tą różnicą że jeden (ten na którym siedze) ma AMD64. A to że liczą GI oddzielnie to też prawda bo w Vray'u w Net Renderze chyba nie idzie inaczej. A jeśli można zrobić żeby tylko jeden liczył GI albo żeby oba liczyły ale wspólnie to jak? Czy ktoś ma jeszcze inne rozwiązania tego problemu? //EDIT: Już działa. W scenie miałem dwa światła Typu Photometric z zewnętrznym plikiem. Ten drugi komp nie widział tego pliku i to dlatego renderował inaczej. Wrzuciłem plik do folderu sieciowego widzialnego przez oba kompy i jest ok :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się