Posted April 29, 200619 yr oto pare projektów symulujących różne obiekty i efakty za pomocą cząstek i gizma http://video.google.com/videosearch?q=infango
April 29, 200619 yr fajne :) najbardziej te z kroelkami wody. Czy ten wybuch robiłeś after burnem czy sam max ? Fajnie by było jakbyś załączył maxowe scenki :D pozdrawiam
April 29, 200619 yr Author http://video.google.com/videoplay?docid=2572792176928117256&q=infango&pl=true to i http://video.google.com/videoplay?docid=-7210512426842596488&q=infango&pl=true to after brun reszta to standardowy max
April 29, 200619 yr Ogólnie fajnie smoke - IMO czasteczki powinny się powiekszać z wiekiem :) fire effect - ilu czasteczek uzyłeś od tej symulacji?
April 29, 200619 yr mi również się ta kropelka podoba najbardziej, fajnie jej dynamika pokazana, momentami jakby coś wypychało ze środka te cząsteczki a one na siłę chciały wrócić. Jednak para i ogień (czyli AfterBurnowy efekt) wysoce nieciekawe. Para zbyt statyczna i jednolita w połączeniu z wyraźnie widocznymi cząsteczkami, a ogień chaotyczny i też zbyt regularny kształt. Ogólnie rzecz biorąc jednak pozytywne wrażenie na mnie to wywarło :) Miło czasem zobaczyć swojego konika w innych pracach ;)
April 29, 200619 yr blue fire - czyli dlaczego kazdy przy tym efekcie sie wnerwia ze wyglada jak wyglada, a w dynamicznej scenie jeszcze gorzej; ogien - wybuch ok, kolorystyka ok, brzegi be; woda - fajne, gdyby woda latala a czasteczki sie rozpraszaly zeby ja dogonic... i zeby czasem sie od jakiejs ryny deflectorowaly..... to by nawet sens moglo meic :) wycieczka po kanalizacji :) dym brzydki, jakis taki, jakby to byly wertexy z radial falofem wyglada :(lepiej jak da sie szary goien jak w wybuchu; metal - przyznam ze nei wiem co autor mial na mysli; boiling metal - niewielu go widzialo, i nie tak to wyglada :) ale to bardzo skomplikowane zjawisko i bardzo rzadkie, wiec ciezko o referencje, chyba ze wycieczka do labolatorium obok huty; rtec jak wrze tez wyglada inaczej, zasadniczo metale lubia sobie poswiecic jesli maja stycznosc z gazem, albo wybuchac; blue firebal - mocno standardowy, tak jak blue fire, czy to aby na pewno czastki?
April 30, 200619 yr Author thx za opinie a ten ogien zafter burn to jest badziewny bo dałem co 14 cząstke bo inaczej to by się z 7 dni renderował a tak tylko 14 :)
Create an account or sign in to comment