Jump to content

pare symulacji cząstek


Infango
 Share

Recommended Posts

mi również się ta kropelka podoba najbardziej, fajnie jej dynamika pokazana, momentami jakby coś wypychało ze środka te cząsteczki a one na siłę chciały wrócić.

 

Jednak para i ogień (czyli AfterBurnowy efekt) wysoce nieciekawe. Para zbyt statyczna i jednolita w połączeniu z wyraźnie widocznymi cząsteczkami, a ogień chaotyczny i też zbyt regularny kształt.

 

Ogólnie rzecz biorąc jednak pozytywne wrażenie na mnie to wywarło :)

Miło czasem zobaczyć swojego konika w innych pracach ;)

Link to comment
Share on other sites

blue fire - czyli dlaczego kazdy przy tym efekcie sie wnerwia ze wyglada jak wyglada, a w dynamicznej scenie jeszcze gorzej;

ogien - wybuch ok, kolorystyka ok, brzegi be;

woda - fajne, gdyby woda latala a czasteczki sie rozpraszaly zeby ja dogonic... i zeby czasem sie od jakiejs ryny deflectorowaly..... to by nawet sens moglo meic :) wycieczka po kanalizacji :)

dym brzydki, jakis taki, jakby to byly wertexy z radial falofem wyglada :(lepiej jak da sie szary goien jak w wybuchu;

metal - przyznam ze nei wiem co autor mial na mysli;

boiling metal - niewielu go widzialo, i nie tak to wyglada :) ale to bardzo skomplikowane zjawisko i bardzo rzadkie, wiec ciezko o referencje, chyba ze wycieczka do labolatorium obok huty; rtec jak wrze tez wyglada inaczej, zasadniczo metale lubia sobie poswiecic jesli maja stycznosc z gazem, albo wybuchac;

 

blue firebal - mocno standardowy, tak jak blue fire, czy to aby na pewno czastki?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy