Infango Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 oto pare projektów symulujących różne obiekty i efakty za pomocą cząstek i gizma http://video.google.com/videosearch?q=infango
jaras Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 fajne :) najbardziej te z kroelkami wody. Czy ten wybuch robiłeś after burnem czy sam max ? Fajnie by było jakbyś załączył maxowe scenki :D pozdrawiam
Infango Napisano 29 Kwiecień 2006 Autor Napisano 29 Kwiecień 2006 http://video.google.com/videoplay?docid=2572792176928117256&q=infango&pl=true to i http://video.google.com/videoplay?docid=-7210512426842596488&q=infango&pl=true to after brun reszta to standardowy max
Lumpy Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 Ogólnie fajnie smoke - IMO czasteczki powinny się powiekszać z wiekiem :) fire effect - ilu czasteczek uzyłeś od tej symulacji?
Leru Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 mi również się ta kropelka podoba najbardziej, fajnie jej dynamika pokazana, momentami jakby coś wypychało ze środka te cząsteczki a one na siłę chciały wrócić. Jednak para i ogień (czyli AfterBurnowy efekt) wysoce nieciekawe. Para zbyt statyczna i jednolita w połączeniu z wyraźnie widocznymi cząsteczkami, a ogień chaotyczny i też zbyt regularny kształt. Ogólnie rzecz biorąc jednak pozytywne wrażenie na mnie to wywarło :) Miło czasem zobaczyć swojego konika w innych pracach ;)
vv3k70r Napisano 29 Kwiecień 2006 Napisano 29 Kwiecień 2006 blue fire - czyli dlaczego kazdy przy tym efekcie sie wnerwia ze wyglada jak wyglada, a w dynamicznej scenie jeszcze gorzej; ogien - wybuch ok, kolorystyka ok, brzegi be; woda - fajne, gdyby woda latala a czasteczki sie rozpraszaly zeby ja dogonic... i zeby czasem sie od jakiejs ryny deflectorowaly..... to by nawet sens moglo meic :) wycieczka po kanalizacji :) dym brzydki, jakis taki, jakby to byly wertexy z radial falofem wyglada :(lepiej jak da sie szary goien jak w wybuchu; metal - przyznam ze nei wiem co autor mial na mysli; boiling metal - niewielu go widzialo, i nie tak to wyglada :) ale to bardzo skomplikowane zjawisko i bardzo rzadkie, wiec ciezko o referencje, chyba ze wycieczka do labolatorium obok huty; rtec jak wrze tez wyglada inaczej, zasadniczo metale lubia sobie poswiecic jesli maja stycznosc z gazem, albo wybuchac; blue firebal - mocno standardowy, tak jak blue fire, czy to aby na pewno czastki?
Infango Napisano 30 Kwiecień 2006 Autor Napisano 30 Kwiecień 2006 thx za opinie a ten ogien zafter burn to jest badziewny bo dałem co 14 cząstke bo inaczej to by się z 7 dni renderował a tak tylko 14 :)
Guziec Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 fajne są te krople wody niemasz jakiegoś tutoriala jak go zrobić
MVM Napisano 4 Maj 2006 Napisano 4 Maj 2006 Dym wyglądał by lepiej z jakimś wyraźniejszym oświetleniem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się