Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

wiec mam zamiar zaczac przygode z grafika 3D (jak do tej pory robilem w photoshopie)

 

ile wg. was potrzebuje czasu aby osiagnac juz jakies lepsze prace

z duza iloscia textur i dobra grafika?

 

albo jak juz robicie to skad bierzecie inspiracje na takie pomysly?

  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

ejjj no nie da sie okreslic tak hop siup poprostu jak poznasz dobrze program to bedziesz w nim robikl fajne rzeczy...talent sie przydaje ale wszystko mozna wycwiczyc ...przerob calego helpa, ksiazke paskow...i w cholere tutkow i juz...

Napisano

rysunek, rzezba, ruch, anatomia, troche kazdej dziedziny informatyki....

w sumie jakies 150tys lat rozwoju :)

ale homo sapiens da rade (bo jesli nie to po co daje rade)

Napisano

Fakt pytanie nic nie da, ale odpowiedzieć można:)

 

To co zobaczysz klikajać na link do mojego portfolia, to dochodziłem do tego jakies 3 lata (ale i tak wiem ze to jest cholernie mało :) )...

 

Takze bierz się za pracę i pamietaj więcej nauczysz się przerabiając tutka raz a potem testujac ustawienia o których wyczytałes 10 razy samemu, niz przerabiajac 11 tutków ;)

Napisano

nom no to racza

zawsze cos robie kilka razy aby miec pewnosc ze to jest tu a nie gdzie indziej

no w photoshopie popelnilem ten blad i nie moglem znalezc jednego efektu przez tydznien asie okazalo ze mi ciagle pod nosem latał

Napisano

serwusik :)

Tak plus minus 7 lat.

to jest prawda - aczkolwiek mysle, że kolega nam w to nie uwierzy.

Istotnym czynnikiem jest także jaki poziom umiejetności kogos satysfakcjonuje, jak szybko sie uczy, od kogo sie uczy oraz- (jedno z zasadniczych) : ile czasu na to poswieca. Koleś po roku nauki - 80 godzin na tydzień, bedzie wiecej umiał, niz koles właczajacy kompa tylko w weekendy i to na dwie godziny.

pozdrawiam i zycze powodzenia . i nie poddawać sie - to podstawa :)

Napisano

Jak juz kiedys na tym forum napisałem - Im lepiej poznaje sie program, tym większe ma się pojecie, ze sie nic nie wie :P Prawie zawsze nasze wymaganie wychodza poza nasze umiejętności.

 

Jezeli Dobijasek jestes na prawde początkujacy - nie zrażaj sie na błedy. To właśnie dzięki nim sie uczysz. Jak ci cos nie wychodzi, to rzuć to w cholere i zacznij cos innego. Pamiętaj - trening czyni mistrza.

 

Dobrym pomysłem jest zrobienie prywatnej mini/mikro-bitwy z kumplem, który jest na tym samym etapie rozwoju co ty. Jeżeli jeden zaczyna wyprzedzac drugiego w umiejętnościach, to ta druga osoba robi wszystko, aby nadgonić. Ten sposób nieźle stymuluje do działania i zawsze można nauczyc sie nie na swoich, ale na czyichś błędach.

 

Pozdro i powodzenia w świecie 3D :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności