Napisano 1 Maj 200618 l wiec mam zamiar zaczac przygode z grafika 3D (jak do tej pory robilem w photoshopie) ile wg. was potrzebuje czasu aby osiagnac juz jakies lepsze prace z duza iloscia textur i dobra grafika? albo jak juz robicie to skad bierzecie inspiracje na takie pomysly?
Napisano 1 Maj 200618 l hehehe to zalezy jak szybko sie uczysz softu:),jaka masz wyobraznie i takie tam inne duchowe pierdoly :)
Napisano 1 Maj 200618 l Autor ale tak waszym zdaniem to kiedy mniejwiecej mozna zrobic juz cos co by przybieralo ksztalty a nie takie tam proste itd
Napisano 1 Maj 200618 l ejjj no nie da sie okreslic tak hop siup poprostu jak poznasz dobrze program to bedziesz w nim robikl fajne rzeczy...talent sie przydaje ale wszystko mozna wycwiczyc ...przerob calego helpa, ksiazke paskow...i w cholere tutkow i juz...
Napisano 1 Maj 200618 l rysunek, rzezba, ruch, anatomia, troche kazdej dziedziny informatyki.... w sumie jakies 150tys lat rozwoju :) ale homo sapiens da rade (bo jesli nie to po co daje rade)
Napisano 1 Maj 200618 l Fakt pytanie nic nie da, ale odpowiedzieć można:) To co zobaczysz klikajać na link do mojego portfolia, to dochodziłem do tego jakies 3 lata (ale i tak wiem ze to jest cholernie mało :) )... Takze bierz się za pracę i pamietaj więcej nauczysz się przerabiając tutka raz a potem testujac ustawienia o których wyczytałes 10 razy samemu, niz przerabiajac 11 tutków ;)
Napisano 1 Maj 200618 l Autor nom no to racza zawsze cos robie kilka razy aby miec pewnosc ze to jest tu a nie gdzie indziej no w photoshopie popelnilem ten blad i nie moglem znalezc jednego efektu przez tydznien asie okazalo ze mi ciagle pod nosem latał
Napisano 1 Maj 200618 l realnie rok poważnej zabawy, jak znasz angielski wbij sie do mnie na GG to powiem Ci co potrzebujesz na początek
Napisano 1 Maj 200618 l serwusik :) Tak plus minus 7 lat. to jest prawda - aczkolwiek mysle, że kolega nam w to nie uwierzy. Istotnym czynnikiem jest także jaki poziom umiejetności kogos satysfakcjonuje, jak szybko sie uczy, od kogo sie uczy oraz- (jedno z zasadniczych) : ile czasu na to poswieca. Koleś po roku nauki - 80 godzin na tydzień, bedzie wiecej umiał, niz koles właczajacy kompa tylko w weekendy i to na dwie godziny. pozdrawiam i zycze powodzenia . i nie poddawać sie - to podstawa :)
Napisano 2 Maj 200618 l Autor uhhh ja powiem tyle ze ja siedze na kompie czesto po 12-15h wiec moze jakos bedzie
Napisano 2 Maj 200618 l Jak juz kiedys na tym forum napisałem - Im lepiej poznaje sie program, tym większe ma się pojecie, ze sie nic nie wie :P Prawie zawsze nasze wymaganie wychodza poza nasze umiejętności. Jezeli Dobijasek jestes na prawde początkujacy - nie zrażaj sie na błedy. To właśnie dzięki nim sie uczysz. Jak ci cos nie wychodzi, to rzuć to w cholere i zacznij cos innego. Pamiętaj - trening czyni mistrza. Dobrym pomysłem jest zrobienie prywatnej mini/mikro-bitwy z kumplem, który jest na tym samym etapie rozwoju co ty. Jeżeli jeden zaczyna wyprzedzac drugiego w umiejętnościach, to ta druga osoba robi wszystko, aby nadgonić. Ten sposób nieźle stymuluje do działania i zawsze można nauczyc sie nie na swoich, ale na czyichś błędach. Pozdro i powodzenia w świecie 3D :D
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto