ciapciap Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 Robie animacje w ktorej po pokoju wolno jedzie kamera i po jakims czasie pojawia sie salomolocik i lata po tym pokoju, i teraz gdybym chcial zanimowac sam ruch kamery to robie klika map scalam je w imapviewer i wszystko jest fajnie ale przez te samolocik musialbym tych map wykonac mase gdyz on sie porusza. I tak sie zastanawialem czy niemozna by zrobic tak zeby podczas liczenia mapy samoloci w ogole nie byl brany pod uwage? Dzieki temu bylby osietlony jakby bez uzycia GI, a on i tak jest maly w stosunku do pokoju to nie rzucaloby sie to w oczy:) Znalazlem taka opcje w Vray Properties jak "Visible to Gi" odznaczylem ale nadal mi uwzglednia samolocik przy tworzeniu mapy:( help!!! Piotrek
Morph0001 Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 click samolocik ,right click mouse button, vray properties odznacz receive gi i generate gi
naeq Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 dokładnie, no albo możesz zorbić 2 oddzielne animacje, 1 dla pokoju gdzie będzie stałe GI a 2 dla samolociku który leci, i tam dodać Animated GI, w V-Rayu... poprostu dajesz wsystko na Hide, no ale i tak otoczenie dalej jest dla materiałów i dla modeli :)) pozdro
ciapciap Napisano 2 Maj 2006 Autor Napisano 2 Maj 2006 hmmm dziala, chyba:) a czy mozna zrobic cos takiego ze wstawiam sobie swiatelko np omni i zeby ono oddzialywalo tylko na jeden, wybrany przedmiot? gdyz teraz samolocik momentami jest leko za ciemny:)
Morph0001 Napisano 2 Maj 2006 Napisano 2 Maj 2006 Opcja "include" - "exclude" light click samolot include click on light, click remaining objects select exclude and click the same light. Opcja Light include/exclude
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się