Skocz do zawartości

Irradiance map - problem - animacja


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robie animacje w ktorej po pokoju wolno jedzie kamera i po jakims czasie pojawia sie salomolocik i lata po tym pokoju, i teraz gdybym chcial zanimowac sam ruch kamery to robie klika map scalam je w imapviewer i wszystko jest fajnie ale przez te samolocik musialbym tych map wykonac mase gdyz on sie porusza.

 

I tak sie zastanawialem czy niemozna by zrobic tak zeby podczas liczenia mapy samoloci w ogole nie byl brany pod uwage? Dzieki temu bylby osietlony jakby bez uzycia GI, a on i tak jest maly w stosunku do pokoju to nie rzucaloby sie to w oczy:)

 

Znalazlem taka opcje w Vray Properties jak "Visible to Gi" odznaczylem ale nadal mi uwzglednia samolocik przy tworzeniu mapy:(

 

help!!!

Piotrek

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

dokładnie, no albo możesz zorbić 2 oddzielne animacje, 1 dla pokoju gdzie będzie stałe GI a 2 dla samolociku który leci, i tam dodać Animated GI, w V-Rayu... poprostu dajesz wsystko na Hide, no ale i tak otoczenie dalej jest dla materiałów i dla modeli :)) pozdro

Napisano

hmmm dziala, chyba:)

 

a czy mozna zrobic cos takiego ze wstawiam sobie swiatelko np omni i zeby ono oddzialywalo tylko na jeden, wybrany przedmiot? gdyz teraz samolocik momentami jest leko za ciemny:)

Napisano

Opcja "include" - "exclude" light

click samolot include click on light, click remaining objects select exclude and click the same light.

 

Opcja Light include/exclude

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności