Jump to content

Irradiance map - problem - animacja


ciapciap
 Share

Recommended Posts

Robie animacje w ktorej po pokoju wolno jedzie kamera i po jakims czasie pojawia sie salomolocik i lata po tym pokoju, i teraz gdybym chcial zanimowac sam ruch kamery to robie klika map scalam je w imapviewer i wszystko jest fajnie ale przez te samolocik musialbym tych map wykonac mase gdyz on sie porusza.

 

I tak sie zastanawialem czy niemozna by zrobic tak zeby podczas liczenia mapy samoloci w ogole nie byl brany pod uwage? Dzieki temu bylby osietlony jakby bez uzycia GI, a on i tak jest maly w stosunku do pokoju to nie rzucaloby sie to w oczy:)

 

Znalazlem taka opcje w Vray Properties jak "Visible to Gi" odznaczylem ale nadal mi uwzglednia samolocik przy tworzeniu mapy:(

 

help!!!

Piotrek

Link to comment
Share on other sites

dokładnie, no albo możesz zorbić 2 oddzielne animacje, 1 dla pokoju gdzie będzie stałe GI a 2 dla samolociku który leci, i tam dodać Animated GI, w V-Rayu... poprostu dajesz wsystko na Hide, no ale i tak otoczenie dalej jest dla materiałów i dla modeli :)) pozdro

Link to comment
Share on other sites

hmmm dziala, chyba:)

 

a czy mozna zrobic cos takiego ze wstawiam sobie swiatelko np omni i zeby ono oddzialywalo tylko na jeden, wybrany przedmiot? gdyz teraz samolocik momentami jest leko za ciemny:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy