Napisano 2 Maj 200618 l Chodzi mi o to w jaki sposób dał on gałęziom zerową grubość? czy robił to zapomocą make planar w editable poly i potem ręcznie ustawiał te spłaszczone vertexy w przestrzeni czy jest jakis inny łatwiejszy sposób może jakiś plugin?
Napisano 2 Maj 200618 l http://www.pxfactory.eu/scripts/grow/grow.html skrypt napisany przez naszego moderatora lechoo
Napisano 2 Maj 200618 l Marcin -> Skrypt fajny ale Tomek nie używał żadnych skryptów. Na DVD z katedrą Tomek opisuje swoją metodę. Dodatkowo jest plik z maxa gdzie można dokładnie przeanalizować sposób rośnięcia drzew. Udostępniłbym ten plika ale niewiem czy to niebędzie Nielegalne :-)
Napisano 2 Maj 200618 l No pewnie że nie używał, hmm Dyb a nie lepiej kupic taką płytkę w Empiku. Ja w Krakowie jeszcze widziałem. Jak Ci się nie uda go wysmerfowasc, to może Ci kupie takową płytkę :D
Napisano 2 Maj 200618 l Jonasz - ile by to mnie w sumie kosztowalo gdybym tez sie pisal na takie wyslanie? (mieszkam jakies 30 km od dybka :])
Napisano 2 Maj 200618 l Jeszcze co do skryptu, to on robi dokładnie to co bagiński, z tą róznicą, że autoamtycznie ustawia skale na 0 w zaleznosci od thresholda, potem dodaje morpha i gizmo select, czy na koncu uzyskujemy dokładnie to samo co miał baginski.
Napisano 2 Maj 200618 l thx jimmy, nie wiedzialem ile kosztuje i gdzie mozna go kupic, nie sadzilem ze taki tani jest :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto