IQW Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Jak zrobic żeby cząsteczki nie odbijały się od deflelektora (wziąłem bounce na 0 i nadal sie odbijają) i który deflektor najbardziej nadaje się na obiekt tzn. np z nieruchomego pomnika itp. Ja użyłem pierwszego lepszego który się dał przypisać do obiektu(UDeflector) ale może jest jakiś odpowiedniejszy.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Podpiąć dowolny obiekt jako deflektor możesz tylko w tych z U w nazwie. Jeśli dałaś bounce na 0 to niemożliwe żeby się dalej odbijały (będą się po nim ślizgać) a żeby i to zlikwidować to musisz zwiększyć friction Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IQW Napisano 7 Maj 2006 Autor Share Napisano 7 Maj 2006 a jak zrobic żeby cząstki odbijały sie od siebie w super spray'u ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 7 Maj 2006 Share Napisano 7 Maj 2006 Do takich rzeczy to tylko particle flow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi