Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam ponownie! :D

 

Jak zrobić takie wgniecenia jak są w fotelach itp ze skury. Tylko nie chodzi o zwykłe danie niżej verteksa i smotha... chce takie ze zmarszczkami itp. No i przy okazji np jak mam jakieś krzywizny na skórze w fotelu itp to sie zmarszczki wszedzie robią - jak?? No i jak już o fotelach. To np jak mam takie jakby małe materace porozkładane i na ich "edge" są takie obicia w innym kolorze. Fajnie to wygląda - jak ?? :D:D

 

 

pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wymodeluj. Klicek pokazał kiedyś speeda z fotelem z masą zmarszczek. on to robi w wingsie ale zasada jest taka sama.

 

co do drugiego to przebarwienia (obtarcia) musisz mapować. tutaj nie ma rady: UnvrapUVW i jedziesz z mapkami diffuse, specular etc.

Napisano
jak mam takie jakby małe materace porozkładane i na ich "edge" są takie obicia w innym kolorze. Fajnie to wygląda - jak ?? :D:D

 

pozdrawiam

 

Zapewne chodzi o materiał typu velvet i tym podobe, najlepiej zrobić mapą falloff w diffuse i ew. delikatym bumpem.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

czyli zmarszczki ręcznie. Ale nie rozumie nadal co do obicia... hmm kurde chodzi mi o to ze chce aby wygladalo ze na "kantach" np materaca było cos podobnego do kabla z materiału wiecie tak dookoła... np:

 

http://www.highend3d.com/3dsmax/tutorials/materials_and_texturing/30.html

 

tu na elementach ze skóry na krawędziach jest takie spoko zakonczenie- o to wlasmi nie chodzi

Napisano

Witam.

Wgniecenia i zmarszczki z grubsza możesz wymodelować, a resztę najlepiej bumpem.

Pozdrawiam.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności