Machu Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 Też stwierdziłem, że wymodeluję flakonik perfum, bo to ostatnio modne ;) . Korzystałem z linijki...
dariusz Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 daj większe te rendery. niektórzy mają wyższe rozdzielczości ekranu niż 1024x768:D
MaGuu Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 Czy ja wiem czy model taki dobry...w sumie to watpie ze boolena w tym przypadku to rzecz potrzebna...szkło się moze przez to skaszanic...
Machu Napisano 8 Maj 2006 Autor Napisano 8 Maj 2006 Większy render: W jaki sposób wypełnić? Rozumiem, że równania boolowskie to zły sposób.
notdot Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 prawde mowiac to mi sie nie podoba tlo monotonne kaustyka dziwna szklo ma siatkwe skopana szczegolnie na krawedzi "tej najblizej kamery" stolik/podstawe bys chociaz oteksturowal jakims drewnem czy czyms takim
merv_ Napisano 8 Maj 2006 Napisano 8 Maj 2006 zmien material szkla, i sprobuj boolowskim równaniem wypelnic. Siatka jakas kiepska i lowpolygonowa... pracuj dalej
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się