Napisano 8 Maj 200618 l Też stwierdziłem, że wymodeluję flakonik perfum, bo to ostatnio modne ;) . Korzystałem z linijki...
Napisano 8 Maj 200618 l daj większe te rendery. niektórzy mają wyższe rozdzielczości ekranu niż 1024x768:D
Napisano 8 Maj 200618 l Czy ja wiem czy model taki dobry...w sumie to watpie ze boolena w tym przypadku to rzecz potrzebna...szkło się moze przez to skaszanic...
Napisano 8 Maj 200618 l Autor Większy render: W jaki sposób wypełnić? Rozumiem, że równania boolowskie to zły sposób.
Napisano 8 Maj 200618 l prawde mowiac to mi sie nie podoba tlo monotonne kaustyka dziwna szklo ma siatkwe skopana szczegolnie na krawedzi "tej najblizej kamery" stolik/podstawe bys chociaz oteksturowal jakims drewnem czy czyms takim
Napisano 8 Maj 200618 l zmien material szkla, i sprobuj boolowskim równaniem wypelnic. Siatka jakas kiepska i lowpolygonowa... pracuj dalej
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto