Gość irael Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Witam ucze sie maxa dopiero i mam pytanie związane z wysokimi rodzielczosciami/wielkościamy wizualizcji (tak jak np na billbordach ) maxymalna rodzielczość jaką moge wrzucić to jakieś 8000/6000pix co w 72 DPI daje wymiar ok. 2,5/2 metry, jak wrzuce koło 10 000/coś tam to wyskakuje mi Error ( Bitmap can't be created ) wygląda jakby Max miał ogranicznik rodzielczości :D Ktoś wie jak mozna wygerować cos wielkości powiedzmy 4/5 metrów , czy potzrebuje do tego jakiegoś programu typu photoshop czy da sie to załatwić tylko w 3d studio wprost sie pytając jak zrobić coś dużego na billboard ? :D Pozdr.
hkropinski Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 wygląda jakby Max miał ogranicznik rodzielczości :D a ty czasem w pamięci RAM nie masz ogranicznika??:D wprost sie pytając jak zrobić coś dużego na billboard ? :D po renderingu musisz to drukowac drukarką ploterską jeżeli taką masz:/ pozdr
Marvey Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 [...]drukowac drukarką ploterską[...] jak to brzmi ;] nie pozostaje nic innego jak renderowanie w częściach edit: albo oczywiści dokupienie ramu
Gość irael Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 hehe :) z tym RAM'em ... nie pomyślałem tak o tym w ten sposób :) znaczy mam w sumie słabego kompa na takie wariacje z maxem, athlon 1,7 , 512 RAM a grafa to serio stara szkoła :) Gforce MX 440 64 MB bałem sie ze to ogranicznie sprzętowe ;) a skoro o tym ;) dobijam jutro RAM do 1GB i czy ktoś mógłby mi jakąs karte grafy polecić na AGP do 800-900 zł słyszałem ze RADKI 800i XT ponoć ladnie sie sprawują w obróbce grafy 3D
Gość irael Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 ooo własnie :) to też :) jak sie renderuje fragmenatmi ?:) w 3D studio
piotrek Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Karta grafiki nie bierze udziału (generalnie) w renderowaniu scenu.
Hynol Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 Ale z drugiej strony dobry GF6600GT nie przeszkadza w czasie zabawy z modelem o dużej liczbie poligonów. Karta jest stosunkowo tania już teraz, a jest pewna i z 3DSM ładnie współpracuje.
Gość irael Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 no to mam w takim razie pytanie :) wracajac do wielkości ;) jak w 3D studio renderować fragmentami tak żeby widok z jednej kamery potem dał sie ładnie złozyć ??:)
maverick sheep Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 nie wiem czy jest jakas gotowa opcja ale zawsze mozesz to zrobic region zamiast view i po kolei 4 kwardaciki z jednej kamerki :)
Marcin Napisano 9 Maj 2006 Napisano 9 Maj 2006 włącz bitmap pager w preferences maxa cały opis tego jest w helpie maxa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się