Levus Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 Witam! Czy ktoś ma pojęcie jak wygenerować w maxie efekt brudu lub coś podobnego do modyfikatora cavity w zbrushu? Chodzi mi o to, że model jest chromowany i ma zrobiony ornament za pomocą bumpmapy. I teraz potrzebuję, żeby żłobienia, grawerunek, były ciemniejsze, jakby zabrudzone. Żeby model nie wyglądał jakby był świeżutko odlany:) Dodam, że renderuję vrayem.
Gordy Napisano 11 Maj 2006 Napisano 11 Maj 2006 Ambient occlusion nie wystarczy? Nie wiem jak w Vrayu ale w innych można ustawienia podkręcić aby właśnie taki efekt dały.
Levus Napisano 11 Maj 2006 Autor Napisano 11 Maj 2006 Gdzie szukać ambient occlusion? W ustawieniach renderera czy w edutorze materiałów? Materiał zastosowany w obiekcie nie jest materiałem vraya, to zwyły deufaltowy chrom z biblioteki maxa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się