Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!

 

Czy ktoś ma pojęcie jak wygenerować w maxie efekt brudu lub coś podobnego do modyfikatora cavity w zbrushu?

 

Chodzi mi o to, że model jest chromowany i ma zrobiony ornament za pomocą bumpmapy. I teraz potrzebuję, żeby żłobienia, grawerunek, były ciemniejsze, jakby zabrudzone. Żeby model nie wyglądał jakby był świeżutko odlany:)

 

Dodam, że renderuję vrayem.

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Ambient occlusion nie wystarczy?

Nie wiem jak w Vrayu ale w innych można ustawienia podkręcić aby właśnie taki efekt dały.

Napisano

Gdzie szukać ambient occlusion? W ustawieniach renderera czy w edutorze materiałów?

 

Materiał zastosowany w obiekcie nie jest materiałem vraya, to zwyły deufaltowy chrom z biblioteki maxa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności