Levus Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Witam! Czy ktoś ma pojęcie jak wygenerować w maxie efekt brudu lub coś podobnego do modyfikatora cavity w zbrushu? Chodzi mi o to, że model jest chromowany i ma zrobiony ornament za pomocą bumpmapy. I teraz potrzebuję, żeby żłobienia, grawerunek, były ciemniejsze, jakby zabrudzone. Żeby model nie wyglądał jakby był świeżutko odlany:) Dodam, że renderuję vrayem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gordy Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Ambient occlusion nie wystarczy? Nie wiem jak w Vrayu ale w innych można ustawienia podkręcić aby właśnie taki efekt dały. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Levus Posted May 11, 2006 Author Share Posted May 11, 2006 Gdzie szukać ambient occlusion? W ustawieniach renderera czy w edutorze materiałów? Materiał zastosowany w obiekcie nie jest materiałem vraya, to zwyły deufaltowy chrom z biblioteki maxa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now