Napisano 11 Maj 200618 l Witam! Czy ktoś ma pojęcie jak wygenerować w maxie efekt brudu lub coś podobnego do modyfikatora cavity w zbrushu? Chodzi mi o to, że model jest chromowany i ma zrobiony ornament za pomocą bumpmapy. I teraz potrzebuję, żeby żłobienia, grawerunek, były ciemniejsze, jakby zabrudzone. Żeby model nie wyglądał jakby był świeżutko odlany:) Dodam, że renderuję vrayem.
Napisano 11 Maj 200618 l Ambient occlusion nie wystarczy? Nie wiem jak w Vrayu ale w innych można ustawienia podkręcić aby właśnie taki efekt dały.
Napisano 11 Maj 200618 l Autor Gdzie szukać ambient occlusion? W ustawieniach renderera czy w edutorze materiałów? Materiał zastosowany w obiekcie nie jest materiałem vraya, to zwyły deufaltowy chrom z biblioteki maxa.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto