Skocz do zawartości

Zbrush - problem przy imporcie siatki na model:(


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

mam gotowy model w zbrushu razem z teralami itp wyeksportowalem do maxa model na najnizsym divide i zrobilem rozlozylem mu siatke chce go teraz aimportowac tak aby zastapil tylko kordynaty mapowania... jak narazie to daje import w zakladce tools ladnie nowe koordynaty wskakuja itp ale jak podwyzszam divide to straszne krzaki z siatki sie robia:/ jakby gubil displ po drodze:( ma ktos jakas rade?

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

mam ten sam problem, niestety raczej nie wesolo z rozwiazaniem.

3 ostatnie posty:

http://www.forum3d.pl/f3dbb/index.php?md=topic&tid=109238&pg=last#last

 

pewnie trzeba na okolo z generowaniem displacementa i bawieniem sie w external apps.

 

EDIT: chociaz tutaj wydaje sie jest rozwiazanie twojego problemu, kwestia ustawien: http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?p=272990#post272990

 

nie mam maxa wiec nie moge sprawdzic.

 

edit2: z mayka mi sie udalo w koncu :) jupii

 

przepis jak powyzej z maxem...

 

najpierw export najnizszego poziomu z tymi ustawieniami:

01_uvrefine.gif

 

potem import w mayce z tymi:

02_uvrefine.gif

 

poprawiamy uvalki jak tam chcemy i export z tymi ustawieniami:

03_uvrefine.gif

 

na koncu import w zbrushu do najnizszego poziomu, u mnie dziala :)

Napisano

u mnie sprawdzalem z maxem kilka wariantow nadal sie krzaczy:/ chyba bede musial Mayke zalatwic zaimportuje ten modej i w maya wyeksportuje z twoimi ustawieniami:] pozdrawiam i dzieki :]

 

PS: temat jeszcze nie zamkniety wiec kazdy co ma cudowny sposob na to niech napisze:]

Napisano

nadal nic

:/ mam jeszcze xsi moze przez niego pojdzie zaraz zobacze

dzieki :)

EDIT: XSI tez nic musialem cos porabac wczesniej :/ a robic od poczatku wszystkieg jakos mi sie nie chce

:) dojde do tego:)

 

a pytanie mam bo moze dlatego ze dalem auv wczesniej mapowanie w zbrushu da sie jakos wywalic mapowanie z modelu??

Napisano

odemnie tylko dodam ze to dziala z maxem sciagnij sobie Practical Manual dla zb2 i tam masz jak np. zmieniac pozy zb2 -> max -> zb2 dziala to w identyczny sposob i dziala wszystko.

 

Po 2gie na poczatku mialem ten sam problem w tym topicu tez jest ladnie wszystko okreslne jak to robic alleluja i do przodu :)

Napisano

EDIT: Problem rozwiazany wszystko idealnie dziala:) zapomnialem na smierc o ustawieniach importu i exportu w zakladce preference:D:D trzeba bylo sie pobawic ustawieniami:)

Napisano

Ustawienia w zalaczniku kiedy exportujemy model z zbrusha musza byc juz poustawiane ponizje w maxie obrabiamy uv lub poze i importujemy mi dziala :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności