Szymeq Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 mam gotowy model w zbrushu razem z teralami itp wyeksportowalem do maxa model na najnizsym divide i zrobilem rozlozylem mu siatke chce go teraz aimportowac tak aby zastapil tylko kordynaty mapowania... jak narazie to daje import w zakladce tools ladnie nowe koordynaty wskakuja itp ale jak podwyzszam divide to straszne krzaki z siatki sie robia:/ jakby gubil displ po drodze:( ma ktos jakas rade?
kengi Napisano 12 Maj 2006 Napisano 12 Maj 2006 mam ten sam problem, niestety raczej nie wesolo z rozwiazaniem. 3 ostatnie posty: http://www.forum3d.pl/f3dbb/index.php?md=topic&tid=109238&pg=last#last pewnie trzeba na okolo z generowaniem displacementa i bawieniem sie w external apps. EDIT: chociaz tutaj wydaje sie jest rozwiazanie twojego problemu, kwestia ustawien: http://206.145.80.239/zbc/showthread.php?p=272990#post272990 nie mam maxa wiec nie moge sprawdzic. edit2: z mayka mi sie udalo w koncu :) jupii przepis jak powyzej z maxem... najpierw export najnizszego poziomu z tymi ustawieniami: potem import w mayce z tymi: poprawiamy uvalki jak tam chcemy i export z tymi ustawieniami: na koncu import w zbrushu do najnizszego poziomu, u mnie dziala :)
Szymeq Napisano 12 Maj 2006 Autor Napisano 12 Maj 2006 u mnie sprawdzalem z maxem kilka wariantow nadal sie krzaczy:/ chyba bede musial Mayke zalatwic zaimportuje ten modej i w maya wyeksportuje z twoimi ustawieniami:] pozdrawiam i dzieki :] PS: temat jeszcze nie zamkniety wiec kazdy co ma cudowny sposob na to niech napisze:]
kengi Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 a probowales z wylaczonymi smoothing groups? na tym screenie nie powinno to byc zaznaczone: http://206.145.80.239/zbc/attachment.php?attachmentid=31310
Szymeq Napisano 13 Maj 2006 Autor Napisano 13 Maj 2006 nadal nic :/ mam jeszcze xsi moze przez niego pojdzie zaraz zobacze dzieki :) EDIT: XSI tez nic musialem cos porabac wczesniej :/ a robic od poczatku wszystkieg jakos mi sie nie chce :) dojde do tego:) a pytanie mam bo moze dlatego ze dalem auv wczesniej mapowanie w zbrushu da sie jakos wywalic mapowanie z modelu??
KLICEK Napisano 13 Maj 2006 Napisano 13 Maj 2006 odemnie tylko dodam ze to dziala z maxem sciagnij sobie Practical Manual dla zb2 i tam masz jak np. zmieniac pozy zb2 -> max -> zb2 dziala to w identyczny sposob i dziala wszystko. Po 2gie na poczatku mialem ten sam problem w tym topicu tez jest ladnie wszystko okreslne jak to robic alleluja i do przodu :)
Szymeq Napisano 14 Maj 2006 Autor Napisano 14 Maj 2006 EDIT: Problem rozwiazany wszystko idealnie dziala:) zapomnialem na smierc o ustawieniach importu i exportu w zakladce preference:D:D trzeba bylo sie pobawic ustawieniami:)
Szymeq Napisano 16 Maj 2006 Autor Napisano 16 Maj 2006 Ustawienia w zalaczniku kiedy exportujemy model z zbrusha musza byc juz poustawiane ponizje w maxie obrabiamy uv lub poze i importujemy mi dziala :)
Rekomendowane odpowiedzi