Napisano 13 Maj 200618 l No więc tak oto pare moich pytań: 1. Ogólnie jak się modeluje np. samochód. (Nie chodzi mi o to, żeby mi ktoś powiedział jak sie robi po koliej ale o to w jaki sposób) Tzn. Czy wszystkie częsci się robi osobno?? Z czego się te częśći robi?? (Z np boxa sie modeluje czy co.) Jak sie potem łączy te części? 2. Jak zrobić przezroczystego BOX'a? 3. Jak zrobić TEXT 3D? Narazei tyle.. :)
Napisano 13 Maj 200618 l 1. osobno, z plane'a, przydaje się curve+extrude along. 2. prawoklik> see trough 3. create>shapes>text: modyfikator extrude
Napisano 13 Maj 200618 l No to jeszcze jedno ptanko: Zrobiłem sobie plane'a. Przekonvertowałem go na poly. Porozciągałem sobie fajnie ;) i brakło mi tych kropeczek.. Jak zrobić to dokładniejsze??
Napisano 16 Maj 200618 l To jak połączyć to wszystko?? NP: Plane z innym plane zeby byla jedna calość :)
Napisano 16 Maj 200618 l a po co łączyć? ej. obejrzyj sobie wideotutoriale na 3d-palace o modeloaniu aut i sie duzo dowiesz...
Napisano 16 Maj 200618 l To ejszcze takie pytanie: Mam plane'a i jak go obrazam to jest "przezroczysty". Tzn. jak patrze na niego od góry to jest ok. Ale jak od dołu to znika!!
Napisano 16 Maj 200618 l co do ostatniego pytania: poczytaj sobie o normalnych, a tak ogolnie polecam maxowego helpa i tutoriale, sa na prawde ok i mozna sie sporo nauczyc, zwlaszcza jak sie zaczyna
Napisano 17 Maj 200618 l Klikasz na plane prawym przyciskiem myszy , dalej properties i odznaczasz backface cull w zakładce general. To działa też na bryły , to znaczy będziesz je mógł "widzieć od środka". ;)
Napisano 29 Maj 200618 l ciekawym narzędziem do wszelkich technicznych rzeczy są pluginy NPower Tools - ale to raczej narzędzia baaardzo złożone. http://www.npowersoftware.com - dla zainteresowanych
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto