Guest BiX Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 No więc tak oto pare moich pytań: 1. Ogólnie jak się modeluje np. samochód. (Nie chodzi mi o to, żeby mi ktoś powiedział jak sie robi po koliej ale o to w jaki sposób) Tzn. Czy wszystkie częsci się robi osobno?? Z czego się te częśći robi?? (Z np boxa sie modeluje czy co.) Jak sie potem łączy te części? 2. Jak zrobić przezroczystego BOX'a? 3. Jak zrobić TEXT 3D? Narazei tyle.. :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 1. osobno, z plane'a, przydaje się curve+extrude along. 2. prawoklik> see trough 3. create>shapes>text: modyfikator extrude Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BiX Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 No to jeszcze jedno ptanko: Zrobiłem sobie plane'a. Przekonvertowałem go na poly. Porozciągałem sobie fajnie ;) i brakło mi tych kropeczek.. Jak zrobić to dokładniejsze?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
xeav Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 hehe, te kropeczki to werteksy ;> prawoklik>quick cut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BiX Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 hmm.. nie ma takiego czegos... Link to comment Share on other sites More sharing options...
guru Posted May 14, 2006 Share Posted May 14, 2006 człowieku poczytaj troch i zacznij od czegoś prostrzego. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BiX Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 To jak połączyć to wszystko?? NP: Plane z innym plane zeby byla jedna calość :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
hkropinski Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 a po co łączyć? ej. obejrzyj sobie wideotutoriale na 3d-palace o modeloaniu aut i sie duzo dowiesz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest BiX Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 To ejszcze takie pytanie: Mam plane'a i jak go obrazam to jest "przezroczysty". Tzn. jak patrze na niego od góry to jest ok. Ale jak od dołu to znika!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chalek Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 co do ostatniego pytania: poczytaj sobie o normalnych, a tak ogolnie polecam maxowego helpa i tutoriale, sa na prawde ok i mozna sie sporo nauczyc, zwlaszcza jak sie zaczyna Link to comment Share on other sites More sharing options...
Master Kiełbaster Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 ojejQ! ten typ tak ma poprostu... pojawia sie i znika (taka rola face'ika?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ufooox Posted May 16, 2006 Share Posted May 16, 2006 Daj material two faced... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Veemo Posted May 17, 2006 Share Posted May 17, 2006 Klikasz na plane prawym przyciskiem myszy , dalej properties i odznaczasz backface cull w zakładce general. To działa też na bryły , to znaczy będziesz je mógł "widzieć od środka". ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
spinal Posted May 18, 2006 Share Posted May 18, 2006 albo daj na niego modyfikator shell Link to comment Share on other sites More sharing options...
gomo Posted May 29, 2006 Share Posted May 29, 2006 ciekawym narzędziem do wszelkich technicznych rzeczy są pluginy NPower Tools - ale to raczej narzędzia baaardzo złożone. http://www.npowersoftware.com - dla zainteresowanych Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now