Gość BiX Napisano 13 Maj 2006 Share Napisano 13 Maj 2006 No więc tak oto pare moich pytań: 1. Ogólnie jak się modeluje np. samochód. (Nie chodzi mi o to, żeby mi ktoś powiedział jak sie robi po koliej ale o to w jaki sposób) Tzn. Czy wszystkie częsci się robi osobno?? Z czego się te częśći robi?? (Z np boxa sie modeluje czy co.) Jak sie potem łączy te części? 2. Jak zrobić przezroczystego BOX'a? 3. Jak zrobić TEXT 3D? Narazei tyle.. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 13 Maj 2006 Share Napisano 13 Maj 2006 1. osobno, z plane'a, przydaje się curve+extrude along. 2. prawoklik> see trough 3. create>shapes>text: modyfikator extrude Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 13 Maj 2006 Share Napisano 13 Maj 2006 No to jeszcze jedno ptanko: Zrobiłem sobie plane'a. Przekonvertowałem go na poly. Porozciągałem sobie fajnie ;) i brakło mi tych kropeczek.. Jak zrobić to dokładniejsze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 13 Maj 2006 Share Napisano 13 Maj 2006 hehe, te kropeczki to werteksy ;> prawoklik>quick cut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 13 Maj 2006 Share Napisano 13 Maj 2006 hmm.. nie ma takiego czegos... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guru Napisano 14 Maj 2006 Share Napisano 14 Maj 2006 człowieku poczytaj troch i zacznij od czegoś prostrzego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 16 Maj 2006 Share Napisano 16 Maj 2006 To jak połączyć to wszystko?? NP: Plane z innym plane zeby byla jedna calość :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hkropinski Napisano 16 Maj 2006 Share Napisano 16 Maj 2006 a po co łączyć? ej. obejrzyj sobie wideotutoriale na 3d-palace o modeloaniu aut i sie duzo dowiesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość BiX Napisano 16 Maj 2006 Share Napisano 16 Maj 2006 To ejszcze takie pytanie: Mam plane'a i jak go obrazam to jest "przezroczysty". Tzn. jak patrze na niego od góry to jest ok. Ale jak od dołu to znika!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chalek Napisano 16 Maj 2006 Share Napisano 16 Maj 2006 co do ostatniego pytania: poczytaj sobie o normalnych, a tak ogolnie polecam maxowego helpa i tutoriale, sa na prawde ok i mozna sie sporo nauczyc, zwlaszcza jak sie zaczyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 16 Maj 2006 Share Napisano 16 Maj 2006 ojejQ! ten typ tak ma poprostu... pojawia sie i znika (taka rola face'ika?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ufooox Napisano 16 Maj 2006 Share Napisano 16 Maj 2006 Daj material two faced... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Veemo Napisano 17 Maj 2006 Share Napisano 17 Maj 2006 Klikasz na plane prawym przyciskiem myszy , dalej properties i odznaczasz backface cull w zakładce general. To działa też na bryły , to znaczy będziesz je mógł "widzieć od środka". ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spinal Napisano 18 Maj 2006 Share Napisano 18 Maj 2006 albo daj na niego modyfikator shell Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gomo Napisano 29 Maj 2006 Share Napisano 29 Maj 2006 ciekawym narzędziem do wszelkich technicznych rzeczy są pluginy NPower Tools - ale to raczej narzędzia baaardzo złożone. http://www.npowersoftware.com - dla zainteresowanych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się