damusTo Napisano 27 Maj 2006 Autor Napisano 27 Maj 2006 OK biore sie za tego moda z netu i na jego bazie spróbuje wymodzić plik właściwosci jezdnych. To zaś na bazie tego linka
damusTo Napisano 27 Maj 2006 Autor Napisano 27 Maj 2006 No dobra, zarys złapałem ale gra posługuje sie jakas parametryczną logika której nie rozwale nie wiedzac co od czego zależy - POTRZEBUJE POMOCY. Niby jest program który sie tym zajmuje ale to co on robi jest pobierzne i stanowi nikły procen wszystkiego. Z plików jasno wynika że jest osobny mesh z wizualymi uszkodzeiami. Watianty napentowe są wszystkie. A ustawienia bardzo szczegółowe - nawet pulsowanie ABSu, PRZELEWANIE SIE PALIWA W BAKU i inne pierdoły... To co kto mnie wesprze ? bo na chwile obecna mam golfa który robi 125 na 1 biegu i tylko na tym z 4 rusza niczym titanic a miałsmigać jak ... ...eM chociaz niepo namysle i kolejnym teście - rozgryzłem to tak myślę. Został tylko jeden parametr stanowiacy zdaje sie zmienną uzależniona od czynników wspólnych takich jak oproty silnika czy prędkosc, musze jeszcze to pogryść
damusTo Napisano 28 Maj 2006 Autor Napisano 28 Maj 2006 O.K. spokojnie po upojnej nocy rozgryzłem to w znakomitej większosci po za kwestią upgradów pojazdów opanowałem juz wszystko. W związku z tym poszukuje informacji technicznych szczegółowych bo gra podchodzi do tego solidnie, mam tu na myśli żeby każdy kto robi danego golfa poszperał ciut o nim i wyszukał nastepujace info: SILNIK/SKRZYNIA: Pojemność -> Najwyzsza moc przy obrotach -> Obroty na luzie -> Maxymalne obroty -> Optymalna temperatura pracy(olej/woda) -> Maxymalna dopuszczalna temperatura pracy -> pojenosc chłodnicy -> Ilosc biegów -> Pretkosci osiagane na poszczególnych biegach i ratio -> Na których biegach mieli lub siada -> ZAWIESZENIE: przyda sie komplet informacji + promien skretu -> szalenie istotne sa ograniczniki skretu, czyli tak naprawde maxymalny kat skrętu -> INNE masa całkowita -> 0-100km/h -> rodzaj hamulców -> droga hamowania -> rodzaj ABS lub jego brak -> puls ABS -> temperatury elementow ukł. hamulcowego -> skutecznosć rozgrzanych hamulców -> ewentualna wielkosć grubosc tarcz -> pojemność baku -> wymiary baku -> lokalizacja srodka cieżkości -> maxymalny wychył srodka ciezkości -> OGUMIENIE dokładne wyimiary -> To z grubsza tyle... ...złapałem mocne zdziwienie kiedy po przegrzaniu hebelków okazało się że jedno kolo nie pusciło w zakręcie :] Zestroiłem pewna przypadkową zmienna tak ze moze sie okazać iż samochód katowany nieco ponad norme poprostu z niewiadomych przyczyn niezależnie od monitorowanych temperatur sie rozkraczy to to co obserwowałem na rajdach amatorskich 20 letnie autka zawsze robia problemy niekiedy nikt nie pokonywał więcej niż 7 okrąźen :] Gdy tylko powklejacie takie info poszczególnych wozów bede robil pliki logiczne pytanie czy ktos bawil sie konwertowaniem siatek... ...A czy juz mówiłem że mile widziane krzywe z hamowni :] były by bardzo pomocne
damusTo Napisano 28 Maj 2006 Autor Napisano 28 Maj 2006 OK czekam na dane wozów i wracam do klepania toru... ...bubu ciapnoł bys ten modelik to zestroiłbym zawieszenie bo ten z netu a z przodu wielka listwe i jak je zmiękcza to szoruje po aswalcie kicając niczy królik. Słucha jak chcesz to możeby spróbować taki wariant loridera zrobić moze to cie zmotywuje - wiem ze to lubisz :]
Piterus_123 Napisano 29 Maj 2006 Napisano 29 Maj 2006 damusTo jak bedziesz to podeslij mi jakies stronki z referkami Golfa II i wyslij mi IV i V do przerobienia. Pozdro
damusTo Napisano 29 Maj 2006 Autor Napisano 29 Maj 2006 Referków nie posiadam ale znalazłem puki co taki link na pewno cos wybierzesz. Co do modeli cierpliwości, ciągle sa zamrożone na dysku dla którego nie mam zasilania po awarii, zastępczy zasilacz nie daje rady macierzy raid i tego dysku zakrecić a płyta nie ma opcji kolejkowania rozruchu więc klapa. W biosie jest a później znika to jednak problem przejsciowy jak tylko go rozwiaże dam znać. Jeszcze kolejne linki MK1 MK1 MK2 Rallye G60 MK3 MK4 MK5 Zbiorówa Kolejna I jeszcze 1 I... Wnetrza Logosy Kolejne Rajdówki
damusTo Napisano 29 Maj 2006 Autor Napisano 29 Maj 2006 OK zestroiłem silnik Golfa MK2 1,8l i 5 biegowa skrzynie... Z G60 mam problem wychodzi na to że powyżej 5000 RMP powina odpalać turbina a puki co nie jak to zrobić ... ...biore sie za MK3...
Piterus_123 Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 spisales sie na medal z tymi fotosami, tylko szkoda ze tak malo serii
damusTo Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 Dzięki Bubu sporo pomógł, em mam nadal poważny problem z tymi silniejszymi modelami Vr6 i R32 brakuje im kopa znaczy maja moc jak w parierach biegi też a w koncowych fazach biegu brakuje im mocy więc np automat nie zmieni na kolejny bieg bo za niskie obroty, kompresowanie mieszanki nieco pomaga ale wówczas na luzie rbroty same rosną, turbiny nie moge skonfigurować zdaje sie nie przewidziano ...
damusTo Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 OK kolejna sprawa - Bubu kalkulator który podesłałeś to genialna sprawa - no miodzio - WIElKIE dzięki ale, ale... ...wszystkie bryczki które zestroiłem w sumie mają zgodne z nim paraetry - tylko sam musiałem troche w kalkulator postukać. Kłopot polega na tym że nadal tak jak wyżej pisałem nie mogę dojśc do ładu w kwestii wysokich obrotów na najszybszych biegach proble pojawia sie już na 3 nie ma sans by rozujać ją na max i przejsc na 4 o pięć zapomnijcie. Parametry sa wpisane jak należy ale najwyraźniej to nie wszystko. Moze np kwestia podania paliwa lub podobne mają większe znaczenie niz tylko to kiedy trzeba pitoać po nowy bak. Przydało by sie jakieś szersze rozeznanie enginu bo metoda prób i błędów nie jest oją uluioną...
damusTo Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 OK słuchajcie Golf MK3 em wersja 1,6l 148 km/h 17,6 s do 100 Czy y nadal go chcemy ?? :confused: przecież to jakby sie nie ruszał. równie dobrze mugłby stać w miejscu Problem zaś poprzedni rozwiązałem przy poocy GSI Chłopak zna sie na mechanice vr6 którego dane posiadam zestrojony jest pod turbine, gra nie a wariantu o ile i wiadomo z turbo, pytanie więc natury strategicznej: jak na to odpowiemy ?? Prośba o pomysły i przemyslenia - doda ze nie chcę z niego rezygnować :cool: Ja podjołem kolejna próbe i zestroiłem wersje 1,8 GL bodajże moc ok 75 km ale lepszy moment hehe 13,8 do setki 168 km/h poleci - trudno jak ktoś lubi MK3 to busi zainwestować w upgrades i tyle Więc mamy w seri MK1,2i3 bez zawieszenia reszta grea że mucha nie siada. Bubu machnij ten konvercik tak żebym miał baze do walki z zawieszeniem słowem tak żebym mógł obserwować wychył docelowej budy i porównywać z fotkami później to juz tylko jak dla mnie drobnostki choć tor sporo potrwa - musze rozeznać parametry algorytmy i odpowiedniki w naturze, a wy zajmiecie sie materiałami i tksturowaniem ok ?
pecet Napisano 31 Maj 2006 Napisano 31 Maj 2006 co do tego że samochody nie mają siły przy większych prędkościach to być może pominełeś parametr współczynnika aerodynamiki, bo np. w racerze od tego bardzo dużo zależało zwłaszcza przy dużych prędkościach (wiadomo dla czego) tam można było ustawić jak zmoenia dynamike każdy spojler. A jeśli chodzi model który mam robić ( a59 )to w zasadzie mogę go zrobić od nowa, ale równie dobrze (i szybciej) przerobiłbym seryjną "trójke" jeśli jest na składzie, z tego co zauważyłem trzeba tam poszerzyć nadkola, zmienić próg, zdeżak przedni całkiem nowy tylni przerobić, i maskę przerobć, i troche kosmetyki, autko to to prawie wrc:) tzn napęd na 4 koła i 275 KM :) tylko niestety ma turbosprężarkę i waży ponad 1300kg edited: 0 - 100 km/h - 4,2s :) edited2: patrzcie już ktoś zrobił gre z generacją golfów http://www.prominence.pl/pl/gti_racing.html
damusTo Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 Turbine w mgrze oge udać już na 2 sposoby jakos z tego musimy wybrnąć, współczynnik areo jast taki sam jak w serii która zbiera sie lepiej i jeździ szybciej jako ze tych doładowanych nie daje sie piki co rozpędzić, ale jeszcze to rozeznam. Zaienie słówko z Wichurem on wykonał już MK3 mysle że użyczy jak ustale wszystko to was skontaktuję, puki co czy znalazłeś jakieś materiały ?
pecet Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 No mam, wiem jak wygląda, mam trochę referek, prawie wszystkie dane techniczne, mam nawet niby blueprinty, tylko góry nie mam, ( ma ktoś porządne od zwykłego golfa 3 3door?). Co do turbiny to ja to robiłem tak (w racerze): tam gdzie miała się ona załączyć krzywa momentu obrotowego nagle wzrastała, i to się dobrze sprawdzało.
damusTo Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 Moment momentem, pamietaj te momenty sa chwilowe mawiał mój profesor od mechaniki ;) Tu mamy też kopresje mieszanki wszystko spoko ale ja lubie słyszeć że poszło w ruch turbo i wiedzieć dlaczego nagle dostałem kopa ;) temat do przeskoczenia. W wolnej chwili Wichur zgodził sie podesłać modelik do mnie, jak sie pojawi na skrzyniaku do poinformuje cie i jakos prześlę, cierpliwosci bo on na teraz kupe spraw natury szkolnej.
pecet Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 ja się tam na mechanice za bardzo nie znam ( jestem prawie technik elektronik :p) jeszcze sprawdze jak dokładnie jest z tym turbo w racerze, bo tam chyba słychać to syczenie
damusTo Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 Hehe - zostaw juz tego racera -> wniknij lepiej w rFactor :P
damusTo Napisano 3 Czerwiec 2006 Autor Napisano 3 Czerwiec 2006 O.K. Pecet mam dla ciebie paczke, jak by co łap mnie na GG a dostaniesz w p2p albo umówimy sie na maila.
pecet Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 ludzie pomocy!!! Potrzebne mi rzuty do GOLFA 3-door, jak ktoś takiego ma, a ktoś napewno ma, to może jest to w takiej książeczce co ją do samochodu dodali. Już 4h szukam i nic tylko do 5-drzwiowego są.
damusTo Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 hehe, kiepski moment, niedziela wieczór to nie pora na taki apel jak sie okazuje. Nic ja zagadam chłopaków na gg choć mam wrażenie że to kwestia wpisów i sesji egzaminacyjnych - ja niebawem z tego powodu znikne na czas jakiś. Sam jak już wiesz nie mam takich printów a wszystkie referki jakie dopadłem sa gdzieś wcześniej w linkach, ufam ze temat jest do przeskoczenia. Będziemy w kontakcie
damusTo Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 No chłopaki konkurencja sie rozwija !! Nowa wersja ich moda
damusTo Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 OK ludziska przenosimysie na gtr 2 do projektu ktory jest wynikiem tego co zapoczatkowalo sie tutaj... TERAZ JUZ MAM OBCYKANA FIZYKE I DUZE MOLIWOSCI PELNEJ MODYFIKACJI GRY. Zapraszam >>tutaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się