Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hej.

Zaczalem prace nad moja druga animacja. Opowiadala będzie o rycerzu i o smoku.

Narazie mam pomysł i zaczalem prace nad modelami. Pozniej postaram sie przedstawic storyboard ale jeszcze go nie narysowalem. narazie mam wszystko w glowie.

Ponizej obrazki przedstawiaja smoka oraz krotki filmik pokazujacy jak smok sie porusza. Ruchu tego nie bede używal w animacji. Zrobilem go dla przyjemnosci i sprawdzenia czy dobrze ustawilem wplyw kosci na siatke.

 

Jesli macie kometarze co do Smoka to walcie smialo.

a teraz linki:

http://www.pierzak.com/animacja/smok/dragon-render.jpg

http://www.pierzak.com/animacja/smok/dragon-mesh.jpg

http://www.pierzak.com/animacja/smok/dragon--textura02.jpg

i filmik

http://www.pierzak.com/animacja/smok/dragon_flyjump.avi

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ladnie :)

rusza sie ladnie,

popraw mu dolna partie brzucha, cos tam sie krzaczy by rozprezeniu

Napisano

dobrze jak na teścik

 

wady które zauważyłem:

smok za wolno się porusza (ruchy powinny być dopasowane do charakteru), za bardzo wyrzuca nogę do tyłu, nie powinien zwalniać prze wyskokiem, lecz nawet zwiększyć prędkość ,a w czasie wyskoku po odbiciu również powinien przyspieszyć, powinien się bardziej wzbić do góry niż do przodu, podczas skoku nogi za szybko odchodzą do tyłu.

 

na koniec powiem że nie jest źle, jest dobrze, ruchy sa dobre, wymagają tylko dopieszczenia (choć myslę ze ruchy będą dopieszczane w animce a nie w teście)

Napisano

sa za bardzo wyrzuca nogę do tyłu

To raczej wina zlego wyczasowania ruchow nogi, zakres ruchu jest poprawny.

 

nie powinien zwalniać prze wyskokiem, lecz nawet zwiększyć prędkość ,a w czasie wyskoku po odbiciu również powinien przyspieszyć

 

Nie zgodze sie, on nie skacze w dal tylko wzbija sie w powietrze.

 

podczas skoku nogi za szybko odchodzą do tyłu.

 

Tez sie nie zgodze, bledem tutaj jest raczej to, ze nogi nie wygladaja jakby odbijaly sie od podloza tylko postac skakala w dal.

 

Teraz cos ode mnie: Ogon powinien miec szerszy zakres ruchu, widac szarpanie przy ruchu stop jak ida do tylu podczas biegu, brak ruchow tulowia podczas biegu, gdy sie odbija, tulow powinien isc jeszcze nizej. Ogolnie jest bardzo fajnie, koncept postaci tez przyjemny chociaz bylo juz tyle bajek ze smokami, ze niestety ma sie wrazenie, ze juz sie gdzies to widzialo..

Napisano
  • Autor

Zrobilem prawie do konca model rycerzyka.

Bede musial chyba jeszcze okolice oczu poprawic bo nie jestem z nich zadowolony. No i siatke zageszcze troche przy zgieciach rak i nog.

a teraz obrazki:

http://www.pierzak.com/animacja/smok/001.jpg

http://www.pierzak.com/animacja/smok/002.jpg

Dopieszcze, zrobie teksturke i jakis bump to wrzuce na forum.

Pozniej rig i jakis walkcycle i tez wrzuce.

Co sadzicie o rycerzyku?

Napisano

spoko rycerzyk

 

za bardzo wyrzuca nogę do tyłu

 

To raczej wina zlego wyczasowania ruchow nogi, zakres ruchu jest poprawny.

masz racje o to mi chodziło, źle się wyraziłem

 

nie powinien zwalniać prze wyskokiem, lecz nawet zwiększyć prędkość ,a w czasie wyskoku po odbiciu również powinien przyspieszyć

Nie zgodze sie, on nie skacze w dal tylko wzbija sie w powietrze.

 

a czy wzbicie się w powietrze to nie skok?

 

podczas skoku nogi za szybko odchodzą do tyłu.

Tez sie nie zgodze, bledem tutaj jest raczej to, ze nogi nie wygladaja jakby odbijaly sie od podloza tylko postac skakala w dal.

chodzi mi o to, że nogi za wcześnie odłączają się od podłoża

 

uświadomiłeś mi że musze dokładniej opisywac o co mi chodzi

Napisano

rycerz czaderski :)

czy bedzie mial kilak nieogolonych klakow na brodzie?

czy miecz bedzie drewniany?

czy wydluzysz czubki butow zeby mu sie plataly?

 

czy podola smokowi?

Napisano

a czy wzbicie się w powietrze to nie skok?

 

No skok, ale zupelnie innego rodzaju, poniewaz do skoku w dal predkosc jest czynnikiem niezbednym, a do wybicia sie w powietrze jest raczej potrzebna sila nog, ktora moim zdaniem nawet powinna byc troche przerysowana tutaj :)

Napisano
  • Autor
rycerz czaderski :)

czy bedzie mial kilak nieogolonych klakow na brodzie?

czy miecz bedzie drewniany?

czy wydluzysz czubki butow zeby mu sie plataly?

 

czy podola smokowi?

 

myslalem o czyms w rodzaju kilkudniowego zarostu zamiast nie klakow, ewentualnie malutkie wloski.

Miecz bedzie metalowy. moze mu zrobie okragla drewniana tarcze z metalowymi elementami.

Co do czubkow to nie myslalem o wydluzaniu ale pomysle. Moze na pietach przyduze zrobic zeby sie ciagnely i majtaly.

niestety smokowi nie podoła.

 

Zaczalem teksturowac. narazie koncze helm. Na kaptur i koszule i twarz wrzucilem tymczasowo prosty material z Bumpem z Noise zeby sprawdzic czy w dobra strone z marerialami ide.

 

A teraz Obrazek:

http://www.pierzak.com/animacja/smok/003.jpg

Tekstura helmu:

http://www.pierzak.com/animacja/smok/UVW_textura_specular_bump.jpg

Napisano
  • Autor

Hej,

Po dlugiej pauzie postanowilem znowu sie odezwac.

Tutaj obrazek z watku w galerii3d.

http://www.pierzak.com/max3dpl/Smok_finalsm.jpg

Zrobilek kilka obrazkow z pokazujacych rycerza.

Knight01.jpg

Knight8.jpg

Knight10.jpg

Knight11.jpg

Knight20.jpg

Knight30.jpg

Knight60.jpg

Knight65.jpg

Knight70.jpg

Knight80.jpg

Knight81.jpg

 

I jeszcze raz linki do siatek i tekstur smoka i rycerza.

http://www.pierzak.com/portfolio/3d/smok.htm

stara wersja rycerza, ale siatka mniej wiecej zostala taka sama

http://www.pierzak.com/portfolio/lp/ryc.htm

Napisano

He he, fajne, ale wiesz co bym zmienił kolesiowi?

Może zmien na kolczugę.

Pewnie mi zaczytujesz słowa.

"Może i ten sweter jest wieśniacki, ale taki właśnie ma być!" :)

 

Tarcza jest słaba, jeśli chodzi o kolorki.

Napisano

Hehe fajne renderki, ale zmien ten zielony - za bardzo kojarzy sie ze skora smoka :P

Napisano

a mi sie nic nie podoba :/ zarówno postacie smoka jak i rycerzyka jakieś takie w dzisiejszej "konwencji"....po "iniemamocni" wszystkie 3d animki wygladaja podejrzenie podobnie, smok "pysio" ;) i ten nos ryserza...taki...nieczytelny....nie no design mi sie nie podoba...zobaczymy jak ze scenariuszem bedzie.

Napisano
  • Autor
zobaczymy jak ze scenariuszem bedzie.

 

Musze ci powiedziec ze scenariusz jest bardzo skromny i opiera sie na humorze o puszczaniu bąków wiec na pewno nie podoła twoim wygorowanym wymogom.

Jesli chodzi o styl to ten rycerz tak naprawde jest szóstym iniemamocnym tylko jeszcze o tym nie wie.

Napisano

Hmmm

Co do animacji smoka to ja bym to jeszcze dopracował

postać fajna

Co do rycerza to jakiś dziwny ma nos, ale pewnie tak miało być

Pozdr...

Napisano
  • Autor
wolałbym nie słuchac, takich dzwięków. Wymysl jakis lepszy scenariusz.

 

Spoko. Napierw zrobie prosta animke a pozniej jesli bede mogl pomyslec nad czyms ambitniejszym. Bo chce zrobic kilka malych odcinkow. Cos mniej wiecej jak male odcinki o tym polarnym misu. nie wiem czy wiesz o jakim misiu mowie.

narazie trzymam sie pierwotnego planu bo nie mam za wiele czasu na prace. glownie dllubie wieczorami i to nie codzien tylko co ktorys dzien.

Nie chce tez zrobic czegos co mialo byc duze i ciekawe, a wyszedl niedopracowany gniot z powodu braku czasu czy czegos innego. Zrobie mala animke, i jak bedzie ok to "nakrece" drugi odcinek, wiekszy, dluzszy i nieobcięty.

 

Pomyslalem np zeby zrobic animke jak to moj smok pije piwko i pijany obija gebe smokowi od soków Pysio.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności