Napisano 15 Maj 200618 l hej. Zaczalem prace nad moja druga animacja. Opowiadala będzie o rycerzu i o smoku. Narazie mam pomysł i zaczalem prace nad modelami. Pozniej postaram sie przedstawic storyboard ale jeszcze go nie narysowalem. narazie mam wszystko w glowie. Ponizej obrazki przedstawiaja smoka oraz krotki filmik pokazujacy jak smok sie porusza. Ruchu tego nie bede używal w animacji. Zrobilem go dla przyjemnosci i sprawdzenia czy dobrze ustawilem wplyw kosci na siatke. Jesli macie kometarze co do Smoka to walcie smialo. a teraz linki: http://www.pierzak.com/animacja/smok/dragon-render.jpg http://www.pierzak.com/animacja/smok/dragon-mesh.jpg http://www.pierzak.com/animacja/smok/dragon--textura02.jpg i filmik http://www.pierzak.com/animacja/smok/dragon_flyjump.avi
Napisano 15 Maj 200618 l ladnie :) rusza sie ladnie, popraw mu dolna partie brzucha, cos tam sie krzaczy by rozprezeniu
Napisano 16 Maj 200618 l troszke miejscami "szarpie" ale jest fajnie, czekam na dalszy odcinek tabalugi:P:D:)
Napisano 17 Maj 200618 l dobrze jak na teścik wady które zauważyłem: smok za wolno się porusza (ruchy powinny być dopasowane do charakteru), za bardzo wyrzuca nogę do tyłu, nie powinien zwalniać prze wyskokiem, lecz nawet zwiększyć prędkość ,a w czasie wyskoku po odbiciu również powinien przyspieszyć, powinien się bardziej wzbić do góry niż do przodu, podczas skoku nogi za szybko odchodzą do tyłu. na koniec powiem że nie jest źle, jest dobrze, ruchy sa dobre, wymagają tylko dopieszczenia (choć myslę ze ruchy będą dopieszczane w animce a nie w teście)
Napisano 21 Maj 200618 l sa za bardzo wyrzuca nogę do tyłu To raczej wina zlego wyczasowania ruchow nogi, zakres ruchu jest poprawny. nie powinien zwalniać prze wyskokiem, lecz nawet zwiększyć prędkość ,a w czasie wyskoku po odbiciu również powinien przyspieszyć Nie zgodze sie, on nie skacze w dal tylko wzbija sie w powietrze. podczas skoku nogi za szybko odchodzą do tyłu. Tez sie nie zgodze, bledem tutaj jest raczej to, ze nogi nie wygladaja jakby odbijaly sie od podloza tylko postac skakala w dal. Teraz cos ode mnie: Ogon powinien miec szerszy zakres ruchu, widac szarpanie przy ruchu stop jak ida do tylu podczas biegu, brak ruchow tulowia podczas biegu, gdy sie odbija, tulow powinien isc jeszcze nizej. Ogolnie jest bardzo fajnie, koncept postaci tez przyjemny chociaz bylo juz tyle bajek ze smokami, ze niestety ma sie wrazenie, ze juz sie gdzies to widzialo..
Napisano 21 Maj 200618 l Autor Zrobilem prawie do konca model rycerzyka. Bede musial chyba jeszcze okolice oczu poprawic bo nie jestem z nich zadowolony. No i siatke zageszcze troche przy zgieciach rak i nog. a teraz obrazki: http://www.pierzak.com/animacja/smok/001.jpg http://www.pierzak.com/animacja/smok/002.jpg Dopieszcze, zrobie teksturke i jakis bump to wrzuce na forum. Pozniej rig i jakis walkcycle i tez wrzuce. Co sadzicie o rycerzyku?
Napisano 21 Maj 200618 l spoko rycerzyk za bardzo wyrzuca nogę do tyłu To raczej wina zlego wyczasowania ruchow nogi, zakres ruchu jest poprawny. masz racje o to mi chodziło, źle się wyraziłem nie powinien zwalniać prze wyskokiem, lecz nawet zwiększyć prędkość ,a w czasie wyskoku po odbiciu również powinien przyspieszyć Nie zgodze sie, on nie skacze w dal tylko wzbija sie w powietrze. a czy wzbicie się w powietrze to nie skok? podczas skoku nogi za szybko odchodzą do tyłu. Tez sie nie zgodze, bledem tutaj jest raczej to, ze nogi nie wygladaja jakby odbijaly sie od podloza tylko postac skakala w dal. chodzi mi o to, że nogi za wcześnie odłączają się od podłoża uświadomiłeś mi że musze dokładniej opisywac o co mi chodzi
Napisano 21 Maj 200618 l rycerz czaderski :) czy bedzie mial kilak nieogolonych klakow na brodzie? czy miecz bedzie drewniany? czy wydluzysz czubki butow zeby mu sie plataly? czy podola smokowi?
Napisano 21 Maj 200618 l a czy wzbicie się w powietrze to nie skok? No skok, ale zupelnie innego rodzaju, poniewaz do skoku w dal predkosc jest czynnikiem niezbednym, a do wybicia sie w powietrze jest raczej potrzebna sila nog, ktora moim zdaniem nawet powinna byc troche przerysowana tutaj :)
Napisano 22 Maj 200618 l Autor rycerz czaderski :) czy bedzie mial kilak nieogolonych klakow na brodzie? czy miecz bedzie drewniany? czy wydluzysz czubki butow zeby mu sie plataly? czy podola smokowi? myslalem o czyms w rodzaju kilkudniowego zarostu zamiast nie klakow, ewentualnie malutkie wloski. Miecz bedzie metalowy. moze mu zrobie okragla drewniana tarcze z metalowymi elementami. Co do czubkow to nie myslalem o wydluzaniu ale pomysle. Moze na pietach przyduze zrobic zeby sie ciagnely i majtaly. niestety smokowi nie podoła. Zaczalem teksturowac. narazie koncze helm. Na kaptur i koszule i twarz wrzucilem tymczasowo prosty material z Bumpem z Noise zeby sprawdzic czy w dobra strone z marerialami ide. A teraz Obrazek: http://www.pierzak.com/animacja/smok/003.jpg Tekstura helmu: http://www.pierzak.com/animacja/smok/UVW_textura_specular_bump.jpg
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor Hej, Po dlugiej pauzie postanowilem znowu sie odezwac. Tutaj obrazek z watku w galerii3d. http://www.pierzak.com/max3dpl/Smok_finalsm.jpg Zrobilek kilka obrazkow z pokazujacych rycerza. I jeszcze raz linki do siatek i tekstur smoka i rycerza. http://www.pierzak.com/portfolio/3d/smok.htm stara wersja rycerza, ale siatka mniej wiecej zostala taka sama http://www.pierzak.com/portfolio/lp/ryc.htm
Napisano 17 Grudzień 200618 l He he, fajne, ale wiesz co bym zmienił kolesiowi? Może zmien na kolczugę. Pewnie mi zaczytujesz słowa. "Może i ten sweter jest wieśniacki, ale taki właśnie ma być!" :) Tarcza jest słaba, jeśli chodzi o kolorki.
Napisano 17 Grudzień 200618 l Hehe fajne renderki, ale zmien ten zielony - za bardzo kojarzy sie ze skora smoka :P
Napisano 17 Grudzień 200618 l a mi sie nic nie podoba :/ zarówno postacie smoka jak i rycerzyka jakieś takie w dzisiejszej "konwencji"....po "iniemamocni" wszystkie 3d animki wygladaja podejrzenie podobnie, smok "pysio" ;) i ten nos ryserza...taki...nieczytelny....nie no design mi sie nie podoba...zobaczymy jak ze scenariuszem bedzie.
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor zobaczymy jak ze scenariuszem bedzie. Musze ci powiedziec ze scenariusz jest bardzo skromny i opiera sie na humorze o puszczaniu bąków wiec na pewno nie podoła twoim wygorowanym wymogom. Jesli chodzi o styl to ten rycerz tak naprawde jest szóstym iniemamocnym tylko jeszcze o tym nie wie.
Napisano 17 Grudzień 200618 l Hmmm Co do animacji smoka to ja bym to jeszcze dopracował postać fajna Co do rycerza to jakiś dziwny ma nos, ale pewnie tak miało być Pozdr...
Napisano 17 Grudzień 200618 l Autor wolałbym nie słuchac, takich dzwięków. Wymysl jakis lepszy scenariusz. Spoko. Napierw zrobie prosta animke a pozniej jesli bede mogl pomyslec nad czyms ambitniejszym. Bo chce zrobic kilka malych odcinkow. Cos mniej wiecej jak male odcinki o tym polarnym misu. nie wiem czy wiesz o jakim misiu mowie. narazie trzymam sie pierwotnego planu bo nie mam za wiele czasu na prace. glownie dllubie wieczorami i to nie codzien tylko co ktorys dzien. Nie chce tez zrobic czegos co mialo byc duze i ciekawe, a wyszedl niedopracowany gniot z powodu braku czasu czy czegos innego. Zrobie mala animke, i jak bedzie ok to "nakrece" drugi odcinek, wiekszy, dluzszy i nieobcięty. Pomyslalem np zeby zrobic animke jak to moj smok pije piwko i pijany obija gebe smokowi od soków Pysio.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto