Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hi,

****** ************ to na wstepie, krew mnie zalewa! pol roku temu kupilem PC i do tej pory ma znim problemy!!!,,,, omijajac cala historie...ostatnio wyslalem asusa do servisu> nie dziala w nim geforce 6600 > agp x8 . wlaczam PC i nie ma sygnalu w monitorze...ok wyslalem, naprawili i co....NIC nie naprawili

jakies LOLE totalne!!!! chyba wysadze ich servis w powietrze :\ ALE...czy da sie wlozyc k.graficzna do PCI ? bedzie dzialc wtedy? wydalem kupe hajsu na karte i nie moge jej uzywac :(....dzialam na geforsie 2 :((( normal mapek nie moge wyswietlac, wszystko sie tnie :( POL ROKU walcze i nic :(((

poradzcie cos....

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

tak wlasnie jest z nowymi "konputerami" ja sie walilem 14 miesiecy ze swoim i to sie wylaczal to sie psul hehe i w koncu sie spalil i spoczywa w pokoju.

 

Jezeli nie masz wejscia na pci-e a raczej nie masz, to prawdopodobnie bedziesz musial zmienic mobo ;)

 

Do pci da sie wlozyc ale musisz miec karte przeznaczona na pci, wymiec plytke glowna albo idz do nich do serwisu i powiedz im co jest zepsute , mi tak samo odsylali kompa nic nie naprawiali i mowili ze wirusy ;)))

 

Postrasz ich federacja konsumenta jak nie beda chcieli Ci naprawic albo przyjac , nic innego do glowy mi nie przychodzi :D:D

Napisano

no coż, nie amsz wyjścia, msuisz sobie kupić nową płyte gł, a tamtą daj na allegor jaką działającą z jedną mała wadą...

Napisano

zwroc plyte, zarzadaj zwrotu gotowki (w pelnej kwocie) bo sprzet nie jest w sprawny, i nie przyjmuj tlumaczen (zaplaciles i chcesz to co na pudelku napisane), no i oczywiscie zmien dostawce sprzetu,

jesli by pyskowali to przeslij im plyte kurierem i wezwanie na pismie,

Napisano

kurt, tam si enie ma co kucic, sam pracowalem w dziale reklamacji i wiem ze to zalezy od widzimisei pracownika czy ta reklamacja rpzejdzie szybko czy nie, najlepiej zalatwiaj to pisemnie, na gwarancji masz zapisane co i w jakim terminie ma byc zrobione, oraz ile razy plyta moze trafic na naprawe gwarancyjna zanim ja wymienia,

 

jesli chcesz byc zlosliwy, odbierz plyte z reklamacji, podlacz-nie dziala, zanies i egzekwuj termin wykonania:

-jesli rpzekrocza termin chocby o pare godzin-rzadaj nowej plyty;

-jesli wyczerpie sie ilosc napraw gwarancyjnych a oni beda twierdzili ze jest sprawna, zanies jeszcze raz i zarzadaj nowej plyty;

 

a jak chcesz szybko to pogadaj z gosciem co te reklamacje zalatwia, najprawdopodobniej wysyla je tylko do serwisu i odbiera z peiczatka ze jakis cwany inzynier to dotknal i podpisal, ulozcie to tak zeby termin gwarancji byl napewno przekroczony (czyli zeby sie w te dwa czy trzy tygodnei nei wyrobili) dla niego to tylko pare papierkow do wypisania i wydanie nowego towaru, a Ciebei to moze najwyzej kosztowac pare browcow :)

Napisano

Zanim zaczniesz sie kłucić wybadaj sprawe. działanie komputera - poprawne i stabilne - jest wynikiem wielu czynników. sprawdz czy karta działa u kumpla, jesli tak, to moze sie okazać że jak wyżej masz za słaby zasilacz, skoro działa tam inna karta złacze i płyta powinny być sprawne !

Pytanie juz na wstępie jaki masz zasilacz ?

I bzdura jest że z nowymi kompami sa problemy, po prostu trzeba wiedzieć co sie kupuje, kupować w sprawdzonym źródle, po prawdzie lepiej złożyć saodzielnie wówczas wiesz co i po co masz i nie wstawiasz sobie taniochy która nie wyrabia żeby sie wydymać na kase nie ?

Napisano

thx za komenty > sprawdzalem sprzet u kilu oso to na pewno agp w asusie...wlasnie kupielm nowego markowego asusa wiec.....po prostu mam nie fart:( ..........koles z servisu odpisal:

Witam

 

Płytę odesłali od dystrybutora z adnotacją "naprawiona". Nie mam powodu

aby im nie wierzyć, bo nie w ich interesie jest bawienie się w wysyłanie

zepsutego sprzętu jako naprawionego, bo potem będą musieli drugi raz

płacić za przesyłkę (tak samo zresztą jak ja, w sumie 4 razy).

 

Jeżeli faktycznie płyta dalej jest wadliwa, to zrobimy w ten sposób:

 

- Proszę ją zapakować i wysłać na mój koszt firmą kurierską OPEK. Adresat:

XXX.

Kuriera można zamówić telefonicznie, lista lokalnych oddziałów znajduje

się na stronie http://www.opek.com.pl. Na liście przewozowym proszę zaznaczyć

adresata jako płatnika i opcję płatnośći przelewem. Proszę podać numer

klienta: XXX

- Odeślę ją ponownie do naprawy, jeżeli nie będą w stanie tego zrobić to

dostanie Pan zwrot kwoty zakupu

- Po decyzji serwisu otrzyma Pan naprawioną/wymienioną płytę lub zwrot

kwoty zakupu.

 

Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie, zazwyczaj wszystko przebiega

sprawnie. wiec jeszcze jest szansa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności