Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

hi,

****** ************ to na wstepie, krew mnie zalewa! pol roku temu kupilem PC i do tej pory ma znim problemy!!!,,,, omijajac cala historie...ostatnio wyslalem asusa do servisu> nie dziala w nim geforce 6600 > agp x8 . wlaczam PC i nie ma sygnalu w monitorze...ok wyslalem, naprawili i co....NIC nie naprawili

jakies LOLE totalne!!!! chyba wysadze ich servis w powietrze :\ ALE...czy da sie wlozyc k.graficzna do PCI ? bedzie dzialc wtedy? wydalem kupe hajsu na karte i nie moge jej uzywac :(....dzialam na geforsie 2 :((( normal mapek nie moge wyswietlac, wszystko sie tnie :( POL ROKU walcze i nic :(((

poradzcie cos....

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tak wlasnie jest z nowymi "konputerami" ja sie walilem 14 miesiecy ze swoim i to sie wylaczal to sie psul hehe i w koncu sie spalil i spoczywa w pokoju.

 

Jezeli nie masz wejscia na pci-e a raczej nie masz, to prawdopodobnie bedziesz musial zmienic mobo ;)

 

Do pci da sie wlozyc ale musisz miec karte przeznaczona na pci, wymiec plytke glowna albo idz do nich do serwisu i powiedz im co jest zepsute , mi tak samo odsylali kompa nic nie naprawiali i mowili ze wirusy ;)))

 

Postrasz ich federacja konsumenta jak nie beda chcieli Ci naprawic albo przyjac , nic innego do glowy mi nie przychodzi :D:D

Napisano

no coż, nie amsz wyjścia, msuisz sobie kupić nową płyte gł, a tamtą daj na allegor jaką działającą z jedną mała wadą...

Napisano

zwroc plyte, zarzadaj zwrotu gotowki (w pelnej kwocie) bo sprzet nie jest w sprawny, i nie przyjmuj tlumaczen (zaplaciles i chcesz to co na pudelku napisane), no i oczywiscie zmien dostawce sprzetu,

jesli by pyskowali to przeslij im plyte kurierem i wezwanie na pismie,

Napisano

To co wyzej + ten gf 6600 napewno dziala, nowe toto, sprawdzany na innym kompie ??

Napisano

kurt, tam si enie ma co kucic, sam pracowalem w dziale reklamacji i wiem ze to zalezy od widzimisei pracownika czy ta reklamacja rpzejdzie szybko czy nie, najlepiej zalatwiaj to pisemnie, na gwarancji masz zapisane co i w jakim terminie ma byc zrobione, oraz ile razy plyta moze trafic na naprawe gwarancyjna zanim ja wymienia,

 

jesli chcesz byc zlosliwy, odbierz plyte z reklamacji, podlacz-nie dziala, zanies i egzekwuj termin wykonania:

-jesli rpzekrocza termin chocby o pare godzin-rzadaj nowej plyty;

-jesli wyczerpie sie ilosc napraw gwarancyjnych a oni beda twierdzili ze jest sprawna, zanies jeszcze raz i zarzadaj nowej plyty;

 

a jak chcesz szybko to pogadaj z gosciem co te reklamacje zalatwia, najprawdopodobniej wysyla je tylko do serwisu i odbiera z peiczatka ze jakis cwany inzynier to dotknal i podpisal, ulozcie to tak zeby termin gwarancji byl napewno przekroczony (czyli zeby sie w te dwa czy trzy tygodnei nei wyrobili) dla niego to tylko pare papierkow do wypisania i wydanie nowego towaru, a Ciebei to moze najwyzej kosztowac pare browcow :)

Napisano

Zanim zaczniesz sie kłucić wybadaj sprawe. działanie komputera - poprawne i stabilne - jest wynikiem wielu czynników. sprawdz czy karta działa u kumpla, jesli tak, to moze sie okazać że jak wyżej masz za słaby zasilacz, skoro działa tam inna karta złacze i płyta powinny być sprawne !

Pytanie juz na wstępie jaki masz zasilacz ?

I bzdura jest że z nowymi kompami sa problemy, po prostu trzeba wiedzieć co sie kupuje, kupować w sprawdzonym źródle, po prawdzie lepiej złożyć saodzielnie wówczas wiesz co i po co masz i nie wstawiasz sobie taniochy która nie wyrabia żeby sie wydymać na kase nie ?

Napisano
  • Autor

thx za komenty > sprawdzalem sprzet u kilu oso to na pewno agp w asusie...wlasnie kupielm nowego markowego asusa wiec.....po prostu mam nie fart:( ..........koles z servisu odpisal:

Witam

 

Płytę odesłali od dystrybutora z adnotacją "naprawiona". Nie mam powodu

aby im nie wierzyć, bo nie w ich interesie jest bawienie się w wysyłanie

zepsutego sprzętu jako naprawionego, bo potem będą musieli drugi raz

płacić za przesyłkę (tak samo zresztą jak ja, w sumie 4 razy).

 

Jeżeli faktycznie płyta dalej jest wadliwa, to zrobimy w ten sposób:

 

- Proszę ją zapakować i wysłać na mój koszt firmą kurierską OPEK. Adresat:

XXX.

Kuriera można zamówić telefonicznie, lista lokalnych oddziałów znajduje

się na stronie http://www.opek.com.pl. Na liście przewozowym proszę zaznaczyć

adresata jako płatnika i opcję płatnośći przelewem. Proszę podać numer

klienta: XXX

- Odeślę ją ponownie do naprawy, jeżeli nie będą w stanie tego zrobić to

dostanie Pan zwrot kwoty zakupu

- Po decyzji serwisu otrzyma Pan naprawioną/wymienioną płytę lub zwrot

kwoty zakupu.

 

Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie, zazwyczaj wszystko przebiega

sprawnie. wiec jeszcze jest szansa...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności