Napisano 17 Maj 200618 l hi, ****** ************ to na wstepie, krew mnie zalewa! pol roku temu kupilem PC i do tej pory ma znim problemy!!!,,,, omijajac cala historie...ostatnio wyslalem asusa do servisu> nie dziala w nim geforce 6600 > agp x8 . wlaczam PC i nie ma sygnalu w monitorze...ok wyslalem, naprawili i co....NIC nie naprawili jakies LOLE totalne!!!! chyba wysadze ich servis w powietrze :\ ALE...czy da sie wlozyc k.graficzna do PCI ? bedzie dzialc wtedy? wydalem kupe hajsu na karte i nie moge jej uzywac :(....dzialam na geforsie 2 :((( normal mapek nie moge wyswietlac, wszystko sie tnie :( POL ROKU walcze i nic :((( poradzcie cos....
Napisano 17 Maj 200618 l tak wlasnie jest z nowymi "konputerami" ja sie walilem 14 miesiecy ze swoim i to sie wylaczal to sie psul hehe i w koncu sie spalil i spoczywa w pokoju. Jezeli nie masz wejscia na pci-e a raczej nie masz, to prawdopodobnie bedziesz musial zmienic mobo ;) Do pci da sie wlozyc ale musisz miec karte przeznaczona na pci, wymiec plytke glowna albo idz do nich do serwisu i powiedz im co jest zepsute , mi tak samo odsylali kompa nic nie naprawiali i mowili ze wirusy ;))) Postrasz ich federacja konsumenta jak nie beda chcieli Ci naprawic albo przyjac , nic innego do glowy mi nie przychodzi :D:D
Napisano 17 Maj 200618 l no coż, nie amsz wyjścia, msuisz sobie kupić nową płyte gł, a tamtą daj na allegor jaką działającą z jedną mała wadą...
Napisano 17 Maj 200618 l zwroc plyte, zarzadaj zwrotu gotowki (w pelnej kwocie) bo sprzet nie jest w sprawny, i nie przyjmuj tlumaczen (zaplaciles i chcesz to co na pudelku napisane), no i oczywiscie zmien dostawce sprzetu, jesli by pyskowali to przeslij im plyte kurierem i wezwanie na pismie,
Napisano 17 Maj 200618 l To co wyzej + ten gf 6600 napewno dziala, nowe toto, sprawdzany na innym kompie ??
Napisano 17 Maj 200618 l Autor yasne, ze sprawdzany nawet oni mi przyjeli do servisu- czyli uznali reklamacje... bede sie KLUCIL
Napisano 17 Maj 200618 l kurt, tam si enie ma co kucic, sam pracowalem w dziale reklamacji i wiem ze to zalezy od widzimisei pracownika czy ta reklamacja rpzejdzie szybko czy nie, najlepiej zalatwiaj to pisemnie, na gwarancji masz zapisane co i w jakim terminie ma byc zrobione, oraz ile razy plyta moze trafic na naprawe gwarancyjna zanim ja wymienia, jesli chcesz byc zlosliwy, odbierz plyte z reklamacji, podlacz-nie dziala, zanies i egzekwuj termin wykonania: -jesli rpzekrocza termin chocby o pare godzin-rzadaj nowej plyty; -jesli wyczerpie sie ilosc napraw gwarancyjnych a oni beda twierdzili ze jest sprawna, zanies jeszcze raz i zarzadaj nowej plyty; a jak chcesz szybko to pogadaj z gosciem co te reklamacje zalatwia, najprawdopodobniej wysyla je tylko do serwisu i odbiera z peiczatka ze jakis cwany inzynier to dotknal i podpisal, ulozcie to tak zeby termin gwarancji byl napewno przekroczony (czyli zeby sie w te dwa czy trzy tygodnei nei wyrobili) dla niego to tylko pare papierkow do wypisania i wydanie nowego towaru, a Ciebei to moze najwyzej kosztowac pare browcow :)
Napisano 18 Maj 200618 l Zanim zaczniesz sie kłucić wybadaj sprawe. działanie komputera - poprawne i stabilne - jest wynikiem wielu czynników. sprawdz czy karta działa u kumpla, jesli tak, to moze sie okazać że jak wyżej masz za słaby zasilacz, skoro działa tam inna karta złacze i płyta powinny być sprawne ! Pytanie juz na wstępie jaki masz zasilacz ? I bzdura jest że z nowymi kompami sa problemy, po prostu trzeba wiedzieć co sie kupuje, kupować w sprawdzonym źródle, po prawdzie lepiej złożyć saodzielnie wówczas wiesz co i po co masz i nie wstawiasz sobie taniochy która nie wyrabia żeby sie wydymać na kase nie ?
Napisano 18 Maj 200618 l Autor thx za komenty > sprawdzalem sprzet u kilu oso to na pewno agp w asusie...wlasnie kupielm nowego markowego asusa wiec.....po prostu mam nie fart:( ..........koles z servisu odpisal: Witam Płytę odesłali od dystrybutora z adnotacją "naprawiona". Nie mam powodu aby im nie wierzyć, bo nie w ich interesie jest bawienie się w wysyłanie zepsutego sprzętu jako naprawionego, bo potem będą musieli drugi raz płacić za przesyłkę (tak samo zresztą jak ja, w sumie 4 razy). Jeżeli faktycznie płyta dalej jest wadliwa, to zrobimy w ten sposób: - Proszę ją zapakować i wysłać na mój koszt firmą kurierską OPEK. Adresat: XXX. Kuriera można zamówić telefonicznie, lista lokalnych oddziałów znajduje się na stronie http://www.opek.com.pl. Na liście przewozowym proszę zaznaczyć adresata jako płatnika i opcję płatnośći przelewem. Proszę podać numer klienta: XXX - Odeślę ją ponownie do naprawy, jeżeli nie będą w stanie tego zrobić to dostanie Pan zwrot kwoty zakupu - Po decyzji serwisu otrzyma Pan naprawioną/wymienioną płytę lub zwrot kwoty zakupu. Pozdrawiam i przepraszam za zamieszanie, zazwyczaj wszystko przebiega sprawnie. wiec jeszcze jest szansa...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto