zdunek89 Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 pistolet sturm ruger p85 robiłem go tydzień odwzorowałem w nimnajmniejsze szczególiki brakuje tu kilku rzeczy(np spust :) ) ale to zrobie później jak wam sie podoba?? w 3d robie 7 miesięcy
Marcin Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Witam. zle nazwales swoj wątek dostosuj sie do regulaminu i wprowadz niezbedne poprwaki tu masz linki do regulaminu, przeczytaj caly: http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595
7demon Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Troche kanciaste, a nawet bardzo, material bardzo slaby. pokaz siatke i model bez tego materialu
zdunek89 Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 powtarzam w 3d robie 7 miesięcy z kilkmoa przerwami http://img485.imageshack.us/img485/3240/ruger51xj.jpg i model nie jest jeszcze skończony tą lufe jeszcze wygłade tam w lufie brakuje jednego małego dzynksa więc nie wygładzonego środka nie będzie widać ale i tak go troche wygładze ten pistolet jest taki, troche kanciaty, mam replike przy sobie
Kr3tz Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Iiii tam dla mnie dobry jest ^^ wygladzisz tu i tam i bedzie wypas ^^
vv3k70r Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 pikSar-serio potrzebuje mocniejszych bryli? nie widze siateczki ;( aaa tu ja schowal... chm... fajna, dosc... dokladna :) ale skoro jzu tak dokladna, to moze mechanike zrob, znaczy te czesci co sa oddzielne niech beda oddzielne
zdunek89 Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 każda część która jest oddzielna w pistolecie jest oddzielna w modelu tu są aż 3 części te największe teraz będe robił te mniejsze
hkropinski Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 render slaby i przez to model traci na wartosci:/ pozdr
slayer2004 Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Jak na tydzień to straznie dłuuugo. Strasznie kanciasty. Zapodaj jakieś smoothing groupsy, żeby kanty wyglądały normalnie ( Wnętrze loofy, jak i osłona cyngla ;) .Pozdr.
zdunek89 Napisano 18 Maj 2006 Autor Napisano 18 Maj 2006 tydzień miałem na myśli że tydzień temu go zaczełem, mam szkołe:/(zaliczam z kilku przedmiotów na które miałem wylane :D)i nie mam za dużo czasu oto poprawiona wersja
piksar Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 generalnie wygląda fajnie ale kantów w osłonie spustu nie odpuszcze do niedawna miałem w domu TT i wiem ze giwery mają fajnie wygładzone powierzchnie/kanty
hkropinski Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 no troche oswietlenie zmieniles:D pokaz z perspektywy i siateczke, pozdr
zdunek89 Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 oświetlenia nie zmieniłem troche przesunełem widok :D a siateczka to co wcześniej z bardzo małymi prawie nie widocznymi zmianami pistolet wyglada inaczej bo sie bardziej postarałem w smothie dzisiaj zaczne dorabiać brakujące części(spust itp.) Edit: oto pistolet z brakującymi częściami i światłem(wcześniej było standardowe 3d maxa ) Edit2: teraz pistolet z poprawioną rękojeścią
zdunek89 Napisano 21 Maj 2006 Autor Napisano 21 Maj 2006 dobra teraz gotowy pistolecik: jak by co nie umiem za bardzo ustawiać materiałów i renderować(zabardzo sie tym nie bawiłem )
vv3k70r Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 rendery do poprawki, albo daj ajies standardowe oswietlenie zbey bylo wszystko widac, w koncu to model, a nie pokaz modelu, wiec nei musi byc kosmiczne oswietlenie zaraz, na razie oceniamy model a nei jego przedstawienie (ma byc wystarcajace do oceny)
zdunek89 Napisano 21 Maj 2006 Autor Napisano 21 Maj 2006 to jest bardziej wina materiału ale nie mam pojęcia jak go dobrze ustawić :/ bo ten jest biedny :/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się