DaeTaurus Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 Mam takie pytanie czy wie ktoś jak zrobić coś takiego jak na stronie: http://www.marble.com/edges.php chodzi o obracanie obiektem w tym wypadku "kamieniem" nadawanie mu tekstur przez urzytkownika, czyli inaczej jak przełożyć plik max'a żeby mógł być oglądany z dowolnej perspektywy przez urzytkownika, może ktoś pomóc? chodzi również o poruszanie sie po pomieszczeniu, jeśli ktoś wie chociaż jak zrobić część z tego prosze o pomoc.
Hynol Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 No, ktoś wie. Java3D API może załadować 3DSa na przykład, a swoboda/ograniczenia ruchu wynikają z tak a nie inaczej napisanego appletu. Jest sporo innych gotowych rozwiązań jak Shockwave 3D, VRML, X i to wszystko ma gotowe exportery pod maxem.
Knysha Napisano 18 Maj 2006 Napisano 18 Maj 2006 http://www.cult3d.com/ - sprawdz ten plugin. Uzywany jest on m.in. na http://www.nokia.com.pl/
DaeTaurus Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 No tak to jest ten plugin cult3d, i tu kolejne pytanie, eksportuje pliki max'a do plików *.c3d inportuje je przes cult3d designer i co dalej? jak zrobić żeby po zapisaniu pożna było obracać przedmiotem bo normalnie jest on statyczny bez żadnych przypisanych akcji, więc pytanie jak przypisywać akcje takie jak obrót, zoom do danego klawisza myszy?
maverick sheep Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 ja sie podepne pod temacik mam nadzieje ze kolega DaeTaurus sie nie obrazi ;) chodzi mi o zrobienie czegos takiego http://www.vizmar.pl/index.php?mmenu=3&smenu=1 tzn chodzenie po domku... ma ktos pomysl czym to sie je i jak sie za to zabrac ?
Lopss Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 z tego co wiem to vizmar napisał sobie sam do tego programik (ale moge sie mylic)
DaeTaurus Napisano 19 Maj 2006 Autor Napisano 19 Maj 2006 Obracanie i tym podobne juz wiem jak zrobić w cult3d ale z pomieszceniem to pojęcia nie mam, może w nim teżsię tak da trzeba by zrobić w nim ruch kamery, tylko jak ze zmianą tekstur, hm....
himek Napisano 19 Maj 2006 Napisano 19 Maj 2006 robimy z kumplem cos takiego jako prace inz... modele w maxie... wyexportowane do silnika ogre -- silnik darmowy i ma calkiem spoko mozliwosci :D
zdeno Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 Bardzo interesujacy temat. Właśnie jesteśmy na etapie beta testów takiego oprogramowania dla grafików z naciskiem na architekturę. Może macie jakieś uwagi co powienien posiadać taki program ? Chętnie poczytam wszelkie uwagi i podpowiedzi.
RK Napisano 20 Maj 2006 Napisano 20 Maj 2006 Zerknij na moją stronę- używam appletów WireFusion (kiedyś była darmowa wersja w Computer Arts) - działają bez zarzutu.
Lopss Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 RK, a czy mogł byś powiedzieć w którym numerze jest ten aplet, ew czy można go gdzieś pobrać z sieci?
RK Napisano 21 Maj 2006 Napisano 21 Maj 2006 Raczej będzie ciężko- to było ze dwa lata temu o ile kojarzę. Musiałbyś przejść się do którejś z publicznych bibliotek w większym mieście i zerknąć na roczniki CA- inaczej tego nie widzę
Dawcio_m Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 ja sie bawiłem w Cortona VRML max to eksportuje do pliku vrml i można se na stronke dać
sanki Napisano 25 Maj 2006 Napisano 25 Maj 2006 http://www.cameleon-labs.com/index.php?page=15 wystarczy poczekac do polowy czerwca :-)
tuall Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 Witam pozwalam sobie zamieścić linka. Nie jest to może dokładnie rozwiązanie o jakie chodzi, ale można to potraktować jako alternatywę offline. ;) http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=27782
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się