Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

System przeniesiony za pomocą Acronis TrueImage z mniejszego na większy dysk nie wyświetla mi okienka logowania (log/pass) przy ekranie powitalnym. Uruchamianie w trybie safemode wygląda tak samo. Nie mogę dostac się do systemu. Ctrl+Alt+Del również nie działa.

Ma ktoś jakis pomysł na rozwiązanie? :)

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

tak, również uważam że najlepszym sposobem na windę jest format ale szukam jakiegoś łagodniejszego kompromisu.

Napisano

nie format ;] kiedyś w starszych winzgrozach takie coś nazywało się setupcor czyli naprawienie istniejącej kopii systemu windows, bez usunięcia żadnych plików. teraz też to jest ale inaczej to się robi.

jak to już nie wiem. od czasów kiedy zabrano mi dyskietkę systemową i nie mam konsoli DOS to zawsze walę formata jak mi się system krzaczy - szybciej i efektywniej :]

Napisano
  • Autor

nie jest to błąd instalacji. raczej jakiś konflikt spowodowany rozszerzeniem partycji prze acronisa. ten sam backup acronisa ładnie chodzi na dysku 80gb, a załadowany na 320gb kończy się tym

untitled13cz.jpg

Napisano

nadal radzę wcisnąc płytkę winxp do cdroma, i zaliczyć reintsalkę systemu, być może część informacji w kopiowanym systemie nadal uważa, że jest na 80gb dysku i próbuje załadować np: tablicę alokacji pod 80GB a nie (jak być powinno) 320GB.

Napisano

Tweety dobrze gada ! Wystarczy płytka z xp i załadowac ją przy botowaniu zeby sie cd odpaliło wtedy juz raczej bedziesz wiedział jak dalej postepowac bo jest opcja napraw wtedy system kopiuje pliki do systemu ktore są uszkodzone lub ich wcale nie ma.

Napisano

a spróbuj uruchomić z płyty i pod dosem :

przejdz do systemroot\system32

copy CMD.EXE to logon.scr

 

Reset.

Napisano
  • Autor
hehe, a czy ntfs na pewno bez dodatkowych tricków obsługuje takie duze partycje?

 

jako dysk z danymi działa ale czy zadziała z systemową partycją... drugą dobę sprawdzam :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności