naeq Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Witam, fajny temat nimibitwy więc czemu by nie sprobować :)) narazie pierwsze wstępne projekty itd itp... nie będe się wzorowal jak inni uczestnicy na SH czy innych już wytmyslonych prokjektach, mój projekt jest w glowie i na nim się będe opierał :)) w projekcie będzie nawet "łom"... Mam nadzieje ze będzie wam się podobała moja praca :)) nie wiem czy ją skoncze bo mam kupe nauki ale... Udzielać się Mocna :)) narazie dodaje tylko jeden screen z Tego co robie :)) pozdro
ftorek Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 o kurcze - wyglada jak wykwintny japonski kibelek z szyfrowym zamkiem ala mission impossible... :D hyhy - spx
kurt_hectic Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 skasuj ten zamek w oknie :\ takich detali nawet w next genach nie ma... lepiej jakies wiadro wymodeluj i na ziemi postaw. duzo wiecej da uroku scenie...
Shalivan Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 Powodzenia falcolm jutro zrobie ci konkurencje :D ftorek: nie umiesz rozróżnić bunkra od japońskiego kibelka. W japonii robili wszystko z tektury a nie wzmacnianego żelbetonu ;)
naeq Napisano 22 Maj 2006 Autor Napisano 22 Maj 2006 Nowy Screen :D Dzięki za komenty ;] a Co do tej jponckiej... to zorbiłem drzwi, ale teraz dorobie do drzi dziury itd itp :))
naeq Napisano 22 Maj 2006 Autor Napisano 22 Maj 2006 ten sznur to jest ten łom, tylko go z leksza niewidac, on nie bedzie w tym miejscu ale tak dla jaj go tam powiesiłem ;P Update ostatni na dziś, rozwalone drzwi... ok 400 tris. Pozdro ;]
Knysha Napisano 22 Maj 2006 Napisano 22 Maj 2006 co to za sznur? Kielbasa swojska imo xD Nie za duzo trisow tracisz na tych drzwiach?
naeq Napisano 23 Maj 2006 Autor Napisano 23 Maj 2006 sam nie wiem, jak coś to się jeszce zoptymalizuje :)) ale drzwi i tak są abrdzo optymalne tylko te rozwalenia troszke biiora...
naeq Napisano 23 Maj 2006 Autor Napisano 23 Maj 2006 no i ostatni na dziś update z kłótką... nieźle zwalona kompozycja co nie ;P no niestety sie drzwi nie komponują z nie otexturowaną białą ściana no ale :D chciałem pokaząc kłuteczke :) pozdro
kurt_hectic Napisano 23 Maj 2006 Napisano 23 Maj 2006 huh, zrobiles 2 obiekty i juz sie za rendery bierzesz :\ DO ROBOTY! nie zapominaj, ze to game art > najwazniejsza jest zaprawa...no i texturki tez sa wazne...:P
naeq Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 no ale w tym sęk że ja nie mam wogole czasu, codziennie coś robie wieczorkiem... pól godziny przy kompie :/ ale teraz coś zorbie, pzdro :))
Shalivan Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 No falcolm portfolio skończone czekamy na kibel ;)
naeq Napisano 28 Maj 2006 Autor Napisano 28 Maj 2006 No niestety, zostałem troszke w tyle, bo robilem Portfolio no i jeszcze dużo innych rzeczy... i tak czasu miałem mało :)) ale... ale właśnie wymodelowałem kibelek i biore się dalej do roboty !! pozdro :))
Woznkt Napisano 28 Maj 2006 Napisano 28 Maj 2006 Moja uwaga: Panie, a te drzwi to ktoś z wyżynarką przyszedł i panu pociachał? (bo drewno chyba bardziej specyficznie pęka, chyba że to jakaś kreskówkowa scena będzie, ale chyba nie jest) I niesamowita optymalizacja rury sedesowej widze....:P
naeq Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Napisano 5 Czerwiec 2006 no cóż, niestety.. Kibelka już nie skończe :)) zabrałem się za To a tu nagle zwał nauki i wogóle nie miałem czasu... no ehhh... Co zrobić :)) ale pozdrawiam innych zawodników, Pozdro :)
Shalivan Napisano 8 Czerwiec 2006 Napisano 8 Czerwiec 2006 No to dawaj Falcolm masz jeszcze 3 tygodnie nie poddawaj sie ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się