Napisano 24 Maj 200618 l Siema. Przenoszę model z posera jako .obj i importuję ten sam model do maxa6. Używam pluginu obj2max. Model wgrywa się bezbłędnie, ma materiały ale w jednym miejscu, i to mnie najbardziej irytuje bo w najwidoczniejszym - jest skaleczony. Załączam Wam obrazek, błedy są tylko tam . Jak to poprawić, ja kombinowałem z różnymi ustawieniami plugina importu plików obj i nic nie wskórałem. Plik wyeksportowany z Posera myślę że jest bezbłędny - wiem bo sprawdzałem. Poratujcie dajcie linka cokolwiek. Za wszystkie komentarze z góry dzięki.
Napisano 24 Maj 200618 l zaznacz cały obiekt i nadaj mu 2 stronny materiał - może to jest przyczyna ?
Napisano 24 Maj 200618 l Autor myśle że prędzej z modelem, bo już na zrzucie z viewportu są błędy, które widać następnie po wyrenderowaniu
Napisano 24 Maj 200618 l jeżeli nie materiał to zaznacz obiekt, następnie edit mesh/polygon/zaznacz wszystkie polygony i daj unify - może ścianki sa odwrócone ?
Napisano 24 Maj 200618 l Autor jeżeli nie materiał to zaznacz obiekt, następnie edit mesh/polygon/zaznacz wszystkie polygony i daj unify - może ścianki sa odwrócone ? to nie to. niewiem czy one się jakoś poskręcały czy zwyczajnie pogubiły jeśli ktoś zna jakiś modyfikator albo opcję która może to naprawić to proszę o info w ostateczności mógłbym skopiować jedną stroną i dać symetryczne odbicie... tutaj jest link do renderingu http://img19.imageshack.us/img19/839/rrr6cx.jpg i te same błędy jak na viewporcie. moze ktoś dozna olśnienia
Napisano 24 Maj 200618 l Autor o kur**! zrobiłem to! nie wiem jak ale jest dobrze. to przez te opcje z plugina obj2max. zapisuje od razu do .max, bo nie chce kusić losu. a reszcie za zaangażowanie wielkie serdeczne dzięki
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto