Pawlito Napisano 24 Maj 2006 Share Napisano 24 Maj 2006 Siema. Przenoszę model z posera jako .obj i importuję ten sam model do maxa6. Używam pluginu obj2max. Model wgrywa się bezbłędnie, ma materiały ale w jednym miejscu, i to mnie najbardziej irytuje bo w najwidoczniejszym - jest skaleczony. Załączam Wam obrazek, błedy są tylko tam . Jak to poprawić, ja kombinowałem z różnymi ustawieniami plugina importu plików obj i nic nie wskórałem. Plik wyeksportowany z Posera myślę że jest bezbłędny - wiem bo sprawdzałem. Poratujcie dajcie linka cokolwiek. Za wszystkie komentarze z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hindus Napisano 24 Maj 2006 Share Napisano 24 Maj 2006 nie widać obrazka http://www.imageshack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 24 Maj 2006 Share Napisano 24 Maj 2006 zaznacz cały obiekt i nadaj mu 2 stronny materiał - może to jest przyczyna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlito Napisano 24 Maj 2006 Autor Share Napisano 24 Maj 2006 tak to wygląda http://img123.imageshack.us/img123/2259/ppp5ve.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xeav Napisano 24 Maj 2006 Share Napisano 24 Maj 2006 może coś z mapowaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlito Napisano 24 Maj 2006 Autor Share Napisano 24 Maj 2006 myśle że prędzej z modelem, bo już na zrzucie z viewportu są błędy, które widać następnie po wyrenderowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaras Napisano 24 Maj 2006 Share Napisano 24 Maj 2006 jeżeli nie materiał to zaznacz obiekt, następnie edit mesh/polygon/zaznacz wszystkie polygony i daj unify - może ścianki sa odwrócone ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlito Napisano 24 Maj 2006 Autor Share Napisano 24 Maj 2006 jeżeli nie materiał to zaznacz obiekt, następnie edit mesh/polygon/zaznacz wszystkie polygony i daj unify - może ścianki sa odwrócone ? to nie to. niewiem czy one się jakoś poskręcały czy zwyczajnie pogubiły jeśli ktoś zna jakiś modyfikator albo opcję która może to naprawić to proszę o info w ostateczności mógłbym skopiować jedną stroną i dać symetryczne odbicie... tutaj jest link do renderingu http://img19.imageshack.us/img19/839/rrr6cx.jpg i te same błędy jak na viewporcie. moze ktoś dozna olśnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
L_Devil Napisano 24 Maj 2006 Share Napisano 24 Maj 2006 Słuchasz ty aby? Daj dwustronny materiał i wtedy zobacz ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlito Napisano 24 Maj 2006 Autor Share Napisano 24 Maj 2006 o kur**! zrobiłem to! nie wiem jak ale jest dobrze. to przez te opcje z plugina obj2max. zapisuje od razu do .max, bo nie chce kusić losu. a reszcie za zaangażowanie wielkie serdeczne dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się