Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Siema. Przenoszę model z posera jako .obj i importuję ten sam model do maxa6. Używam pluginu obj2max. Model wgrywa się bezbłędnie, ma materiały ale w jednym miejscu, i to mnie najbardziej irytuje bo w najwidoczniejszym - jest skaleczony. Załączam Wam obrazek, błedy są tylko tam . Jak to poprawić, ja kombinowałem z różnymi ustawieniami plugina importu plików obj i nic nie wskórałem. Plik wyeksportowany z Posera myślę że jest bezbłędny - wiem bo sprawdzałem. Poratujcie dajcie linka cokolwiek. Za wszystkie komentarze z góry dzięki.ppp1148458500.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 916
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

zaznacz cały obiekt i nadaj mu 2 stronny materiał - może to jest przyczyna ?

Napisano
  • Autor

myśle że prędzej z modelem, bo już na zrzucie z viewportu są błędy, które widać następnie po wyrenderowaniu

Napisano

jeżeli nie materiał to zaznacz obiekt, następnie edit mesh/polygon/zaznacz wszystkie polygony i daj unify - może ścianki sa odwrócone ?

Napisano
  • Autor
jeżeli nie materiał to zaznacz obiekt, następnie edit mesh/polygon/zaznacz wszystkie polygony i daj unify - może ścianki sa odwrócone ?

 

to nie to. niewiem czy one się jakoś poskręcały czy zwyczajnie pogubiły

 

jeśli ktoś zna jakiś modyfikator albo opcję która może to naprawić to proszę o info

 

w ostateczności mógłbym skopiować jedną stroną i dać symetryczne odbicie...

 

tutaj jest link do renderingu http://img19.imageshack.us/img19/839/rrr6cx.jpg

i te same błędy jak na viewporcie. moze ktoś dozna olśnienia

Napisano
  • Autor

o kur**! zrobiłem to! nie wiem jak ale jest dobrze. to przez te opcje z plugina obj2max. zapisuje od razu do .max, bo nie chce kusić losu.

 

a reszcie za zaangażowanie wielkie serdeczne dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności