Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Bell 206 Jetranger


darvark

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Hej darvark witamy na forum.

 

Na początek - twój wątek jest źle nazwany, przeczytaj regulamin dot. nazewnictwa wątków w działach Galeria i WIP pod linkiem:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595

 

Następnie wprowadź poprawki zgodnie z wytycznymi regulaminu.

 

Zapoznaj się też z całym regulaminem max3d.pl:

http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43

 

Niezastosowanie się do powyższych zasad zaowocuje usunięciem źle nazwanego wątku.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no mala aktualizacja:)

przy okazji prosze o rade. w jetranger4.jpg jest zaznaczony blad o ktorym wiem. nie mam pojecia czemu tak dziwnie meshsmooth zakrzywia mi tam siatke. o ile pameitam nie bylo tam nic spcjalnego robione.

a to pozostale ujecia tego etapu prac.

jetranger5.jpg

jetranger6.jpg.

 

piksar dzieki za wiare, nie mam zamiaru sie poddawac:)

 

dzikei i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie najgorsze ze nie pamietam. i boje sie ze czeka mnie robienie od poczatku. moze to nie jest duzo ale zawsze troche zabawy i meczenia sie.

 

no to zabawe czas zaczac;)

 

RA miales racje. musialem tam weldowac cos, ale dokladnie nie pameitam czemu i kiedy. zrobilem ten fragment od nowa i juz nie ma tego smiesznego wygiecia. dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety nie udalo mi sie w przyzwoity sposob polaczyc obu elementow (widocznie za malo jeszcze umiem) postanowilem cofnac sie o pare krokow i wymodelowac to jako jedna bryle.

jetranger

jetranger

o ile pamietam uzylem w jednym miejscy slice plane i prawdopodobnie stad jest ta nierwonac zaznacona an zdjeciu. znacie jakis lagodny sposob zeby pozbyc sie jej? usuniecie werteksow czy ich przemieszczenie niestety nie skutkowalo

nierownosc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzę powrócić do modelu gdzie były 2 obiekty.

 

 

jesli mozecie poradzcie mi jak polaczyc oba obiekty z pliku jetranger8.jpg. myslalem o compound (chyba tak to sie pisze). ale moze znacie jakies inne latwe metody?

 

pozdrawiam

 

A jakiego masz max'a??

Jeśli 7 lub 8 to musisz funkcją attach w edit poly musisz z tych dwóch oddzielnych obiektów zrobić jeden ale nadal oddzielny obiekt, a potem musisz funkcją bridge połączyć te obiekty i gotowe!

A jeli masz starszego max'a -

- to musisz teżattachowac te obiekty ale potem musisz usunąć polygony w miejscach gdzie trzeba te obiekty połączyć, a następnie funkcją targed weld w edit poly połączyć ze sobą verteksy tych obiektów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o te takie jakby wciecia po bokach na gorze to tak powinno byc teoretycznie. wlasnie walcze z renderem. niestety jestem gorzej ni z zieolny i cos mi nie wychodzi;/ macie moze jakies tutoriale do renderowania? chcialbym osiagnac taki efekt jak w niektorych watkach tzn szara tekstura i widac ladnie kazdy szczegol. tak jak np pokazujecie tutaj elementu lub fragmenty samochodow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności