darvark Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 witam slowem wstepu powiem tylko ze to moj pierwszy model w 3ds max. bede wdzieczny za wszyskie rady i uwagi. model to bell 206 jetranger. jetranger1.jpg jetranger2.jpg jetranger3.jpg pozdrawiam
javor Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 świetny śmigłowiec wybrałeś ale 28 polygonów tródno skomentować :) modeluj dalej
Hindus Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 Hej darvark witamy na forum. Na początek - twój wątek jest źle nazwany, przeczytaj regulamin dot. nazewnictwa wątków w działach Galeria i WIP pod linkiem: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 Następnie wprowadź poprawki zgodnie z wytycznymi regulaminu. Zapoznaj się też z całym regulaminem max3d.pl: http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 Niezastosowanie się do powyższych zasad zaowocuje usunięciem źle nazwanego wątku. Pozdrawiam.
darvark Napisano 24 Maj 2006 Autor Napisano 24 Maj 2006 @javor wiem ze to malo, dopiero ucze sie tego programu i wiem ze niespecjalnie jest sie czym pochwalic.
piksar Napisano 24 Maj 2006 Napisano 24 Maj 2006 twardy bądź nie miętki, początki sa trudne, jeśli to pierwszy model w maxie to nie wiem czy nie za ostro na poczatek ale powodzenia, będe tu wpadał.
darvark Napisano 26 Maj 2006 Autor Napisano 26 Maj 2006 no mala aktualizacja:) przy okazji prosze o rade. w jetranger4.jpg jest zaznaczony blad o ktorym wiem. nie mam pojecia czemu tak dziwnie meshsmooth zakrzywia mi tam siatke. o ile pameitam nie bylo tam nic spcjalnego robione. a to pozostale ujecia tego etapu prac. jetranger5.jpg jetranger6.jpg. piksar dzieki za wiare, nie mam zamiaru sie poddawac:) dzikei i pozdrawiam
darvark Napisano 26 Maj 2006 Autor Napisano 26 Maj 2006 wlasnie najgorsze ze nie pamietam. i boje sie ze czeka mnie robienie od poczatku. moze to nie jest duzo ale zawsze troche zabawy i meczenia sie. no to zabawe czas zaczac;) RA miales racje. musialem tam weldowac cos, ale dokladnie nie pameitam czemu i kiedy. zrobilem ten fragment od nowa i juz nie ma tego smiesznego wygiecia. dzieki
darvark Napisano 28 Maj 2006 Autor Napisano 28 Maj 2006 kolejna mala aktualizacja:) jesli znajdziecie jakies powazne bledy to smialo nie oszczedzajcie mnie:) jetranger7.jpg jetranger8.jpg jetranger9.jpg jesli mozecie poradzcie mi jak polaczyc oba obiekty z pliku jetranger8.jpg. myslalem o compound (chyba tak to sie pisze). ale moze znacie jakies inne latwe metody? pozdrawiam
darvark Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 niestety nie udalo mi sie w przyzwoity sposob polaczyc obu elementow (widocznie za malo jeszcze umiem) postanowilem cofnac sie o pare krokow i wymodelowac to jako jedna bryle. jetranger jetranger o ile pamietam uzylem w jednym miejscy slice plane i prawdopodobnie stad jest ta nierwonac zaznacona an zdjeciu. znacie jakis lagodny sposob zeby pozbyc sie jej? usuniecie werteksow czy ich przemieszczenie niestety nie skutkowalo nierownosc
patry Napisano 30 Maj 2006 Napisano 30 Maj 2006 Radzę powrócić do modelu gdzie były 2 obiekty. jesli mozecie poradzcie mi jak polaczyc oba obiekty z pliku jetranger8.jpg. myslalem o compound (chyba tak to sie pisze). ale moze znacie jakies inne latwe metody? pozdrawiam A jakiego masz max'a?? Jeśli 7 lub 8 to musisz funkcją attach w edit poly musisz z tych dwóch oddzielnych obiektów zrobić jeden ale nadal oddzielny obiekt, a potem musisz funkcją bridge połączyć te obiekty i gotowe! A jeli masz starszego max'a - - to musisz teżattachowac te obiekty ale potem musisz usunąć polygony w miejscach gdzie trzeba te obiekty połączyć, a następnie funkcją targed weld w edit poly połączyć ze sobą verteksy tych obiektów.
darvark Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 mam maxa w wersji 6. a takie pytanie laika, czy jak obecnie obiekty robie w edithesh, moge bezproblemy konwertowac na editpoly i ewentualnie spowrotem w editmesh?
darvark Napisano 30 Maj 2006 Autor Napisano 30 Maj 2006 patry wielke dzieki. poskutkowalo. oczywiscie mialem troche problemow ale mam nadzieje ze efekt byl wart zabawy. oto jak udalo mi sie polaczyc oba obeikty poly1
darvark Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 maly update:) jetranger1 jetranger2 jetranger3 jesli znajdziecie jakies bledy to piszcie smialo pozdrawiam
patry Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 hmmm... na górze tego helikoptera jest chyba zbyt zagęszczona i poszarpana siatka. Zrób taki normalny render i pokaż jak to wygląda.
darvark Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 jesli chodzi o te takie jakby wciecia po bokach na gorze to tak powinno byc teoretycznie. wlasnie walcze z renderem. niestety jestem gorzej ni z zieolny i cos mi nie wychodzi;/ macie moze jakies tutoriale do renderowania? chcialbym osiagnac taki efekt jak w niektorych watkach tzn szara tekstura i widac ladnie kazdy szczegol. tak jak np pokazujecie tutaj elementu lub fragmenty samochodow
patry Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 Wciskasz "M", klikasz na kulke, kolor diffuse ustawiasz na szaro-biały, dajesz ten materiał helikopterowi i robisz render scanline'em.
hawrok Napisano 1 Czerwiec 2006 Napisano 1 Czerwiec 2006 tam przy gorze masz buga, wyglada mi to na nie polaczone wertexy, powinienes to jakos poprawic
darvark Napisano 1 Czerwiec 2006 Autor Napisano 1 Czerwiec 2006 rzeczywiscie bylo tam pare niezweldowanych werteksow. troche sie z nimi meczylem, ale mam nadzieje ze widac roznice. jak na chwile obecna tylko tyle bylem w stanie zrobic. rendery moze dziwne i niespecjalne ale to wina braku czasu:) jetranger siatka siatka2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się