Napisano 24 Maj 200618 l witam slowem wstepu powiem tylko ze to moj pierwszy model w 3ds max. bede wdzieczny za wszyskie rady i uwagi. model to bell 206 jetranger. jetranger1.jpg jetranger2.jpg jetranger3.jpg pozdrawiam
Napisano 24 Maj 200618 l świetny śmigłowiec wybrałeś ale 28 polygonów tródno skomentować :) modeluj dalej
Napisano 24 Maj 200618 l Hej darvark witamy na forum. Na początek - twój wątek jest źle nazwany, przeczytaj regulamin dot. nazewnictwa wątków w działach Galeria i WIP pod linkiem: http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595 Następnie wprowadź poprawki zgodnie z wytycznymi regulaminu. Zapoznaj się też z całym regulaminem max3d.pl: http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43 Niezastosowanie się do powyższych zasad zaowocuje usunięciem źle nazwanego wątku. Pozdrawiam.
Napisano 24 Maj 200618 l Autor @javor wiem ze to malo, dopiero ucze sie tego programu i wiem ze niespecjalnie jest sie czym pochwalic.
Napisano 24 Maj 200618 l twardy bądź nie miętki, początki sa trudne, jeśli to pierwszy model w maxie to nie wiem czy nie za ostro na poczatek ale powodzenia, będe tu wpadał.
Napisano 26 Maj 200618 l Autor no mala aktualizacja:) przy okazji prosze o rade. w jetranger4.jpg jest zaznaczony blad o ktorym wiem. nie mam pojecia czemu tak dziwnie meshsmooth zakrzywia mi tam siatke. o ile pameitam nie bylo tam nic spcjalnego robione. a to pozostale ujecia tego etapu prac. jetranger5.jpg jetranger6.jpg. piksar dzieki za wiare, nie mam zamiaru sie poddawac:) dzikei i pozdrawiam
Napisano 26 Maj 200618 l Autor wlasnie najgorsze ze nie pamietam. i boje sie ze czeka mnie robienie od poczatku. moze to nie jest duzo ale zawsze troche zabawy i meczenia sie. no to zabawe czas zaczac;) RA miales racje. musialem tam weldowac cos, ale dokladnie nie pameitam czemu i kiedy. zrobilem ten fragment od nowa i juz nie ma tego smiesznego wygiecia. dzieki
Napisano 28 Maj 200618 l Autor kolejna mala aktualizacja:) jesli znajdziecie jakies powazne bledy to smialo nie oszczedzajcie mnie:) jetranger7.jpg jetranger8.jpg jetranger9.jpg jesli mozecie poradzcie mi jak polaczyc oba obiekty z pliku jetranger8.jpg. myslalem o compound (chyba tak to sie pisze). ale moze znacie jakies inne latwe metody? pozdrawiam
Napisano 30 Maj 200618 l Autor niestety nie udalo mi sie w przyzwoity sposob polaczyc obu elementow (widocznie za malo jeszcze umiem) postanowilem cofnac sie o pare krokow i wymodelowac to jako jedna bryle. jetranger jetranger o ile pamietam uzylem w jednym miejscy slice plane i prawdopodobnie stad jest ta nierwonac zaznacona an zdjeciu. znacie jakis lagodny sposob zeby pozbyc sie jej? usuniecie werteksow czy ich przemieszczenie niestety nie skutkowalo nierownosc
Napisano 30 Maj 200618 l Radzę powrócić do modelu gdzie były 2 obiekty. jesli mozecie poradzcie mi jak polaczyc oba obiekty z pliku jetranger8.jpg. myslalem o compound (chyba tak to sie pisze). ale moze znacie jakies inne latwe metody? pozdrawiam A jakiego masz max'a?? Jeśli 7 lub 8 to musisz funkcją attach w edit poly musisz z tych dwóch oddzielnych obiektów zrobić jeden ale nadal oddzielny obiekt, a potem musisz funkcją bridge połączyć te obiekty i gotowe! A jeli masz starszego max'a - - to musisz teżattachowac te obiekty ale potem musisz usunąć polygony w miejscach gdzie trzeba te obiekty połączyć, a następnie funkcją targed weld w edit poly połączyć ze sobą verteksy tych obiektów.
Napisano 30 Maj 200618 l Autor mam maxa w wersji 6. a takie pytanie laika, czy jak obecnie obiekty robie w edithesh, moge bezproblemy konwertowac na editpoly i ewentualnie spowrotem w editmesh?
Napisano 30 Maj 200618 l Autor patry wielke dzieki. poskutkowalo. oczywiscie mialem troche problemow ale mam nadzieje ze efekt byl wart zabawy. oto jak udalo mi sie polaczyc oba obeikty poly1
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Autor maly update:) jetranger1 jetranger2 jetranger3 jesli znajdziecie jakies bledy to piszcie smialo pozdrawiam
Napisano 1 Czerwiec 200618 l hmmm... na górze tego helikoptera jest chyba zbyt zagęszczona i poszarpana siatka. Zrób taki normalny render i pokaż jak to wygląda.
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Autor jesli chodzi o te takie jakby wciecia po bokach na gorze to tak powinno byc teoretycznie. wlasnie walcze z renderem. niestety jestem gorzej ni z zieolny i cos mi nie wychodzi;/ macie moze jakies tutoriale do renderowania? chcialbym osiagnac taki efekt jak w niektorych watkach tzn szara tekstura i widac ladnie kazdy szczegol. tak jak np pokazujecie tutaj elementu lub fragmenty samochodow
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Wciskasz "M", klikasz na kulke, kolor diffuse ustawiasz na szaro-biały, dajesz ten materiał helikopterowi i robisz render scanline'em.
Napisano 1 Czerwiec 200618 l tam przy gorze masz buga, wyglada mi to na nie polaczone wertexy, powinienes to jakos poprawic
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Autor rzeczywiscie bylo tam pare niezweldowanych werteksow. troche sie z nimi meczylem, ale mam nadzieje ze widac roznice. jak na chwile obecna tylko tyle bylem w stanie zrobic. rendery moze dziwne i niespecjalne ale to wina braku czasu:) jetranger siatka siatka2
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto