Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

świetny śmigłowiec wybrałeś ale 28 polygonów tródno skomentować :) modeluj dalej

Napisano

Hej darvark witamy na forum.

 

Na początek - twój wątek jest źle nazwany, przeczytaj regulamin dot. nazewnictwa wątków w działach Galeria i WIP pod linkiem:

http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=2595

 

Następnie wprowadź poprawki zgodnie z wytycznymi regulaminu.

 

Zapoznaj się też z całym regulaminem max3d.pl:

http://max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=43

 

Niezastosowanie się do powyższych zasad zaowocuje usunięciem źle nazwanego wątku.

 

Pozdrawiam.

Napisano
  • Autor

@javor wiem ze to malo, dopiero ucze sie tego programu i wiem ze niespecjalnie jest sie czym pochwalic.

Napisano

twardy bądź nie miętki, początki sa trudne, jeśli to pierwszy model w maxie to nie wiem czy nie za ostro na poczatek ale powodzenia, będe tu wpadał.

Napisano
  • Autor

no mala aktualizacja:)

przy okazji prosze o rade. w jetranger4.jpg jest zaznaczony blad o ktorym wiem. nie mam pojecia czemu tak dziwnie meshsmooth zakrzywia mi tam siatke. o ile pameitam nie bylo tam nic spcjalnego robione.

a to pozostale ujecia tego etapu prac.

jetranger5.jpg

jetranger6.jpg.

 

piksar dzieki za wiare, nie mam zamiaru sie poddawac:)

 

dzikei i pozdrawiam

Napisano
  • Autor

wlasnie najgorsze ze nie pamietam. i boje sie ze czeka mnie robienie od poczatku. moze to nie jest duzo ale zawsze troche zabawy i meczenia sie.

 

no to zabawe czas zaczac;)

 

RA miales racje. musialem tam weldowac cos, ale dokladnie nie pameitam czemu i kiedy. zrobilem ten fragment od nowa i juz nie ma tego smiesznego wygiecia. dzieki

Napisano
  • Autor

kolejna mala aktualizacja:) jesli znajdziecie jakies powazne bledy to smialo nie oszczedzajcie mnie:)

jetranger7.jpg

jetranger8.jpg

jetranger9.jpg

 

jesli mozecie poradzcie mi jak polaczyc oba obiekty z pliku jetranger8.jpg. myslalem o compound (chyba tak to sie pisze). ale moze znacie jakies inne latwe metody?

 

pozdrawiam

Napisano
  • Autor

niestety nie udalo mi sie w przyzwoity sposob polaczyc obu elementow (widocznie za malo jeszcze umiem) postanowilem cofnac sie o pare krokow i wymodelowac to jako jedna bryle.

jetranger

jetranger

o ile pamietam uzylem w jednym miejscy slice plane i prawdopodobnie stad jest ta nierwonac zaznacona an zdjeciu. znacie jakis lagodny sposob zeby pozbyc sie jej? usuniecie werteksow czy ich przemieszczenie niestety nie skutkowalo

nierownosc

Napisano

Radzę powrócić do modelu gdzie były 2 obiekty.

 

 

jesli mozecie poradzcie mi jak polaczyc oba obiekty z pliku jetranger8.jpg. myslalem o compound (chyba tak to sie pisze). ale moze znacie jakies inne latwe metody?

 

pozdrawiam

 

A jakiego masz max'a??

Jeśli 7 lub 8 to musisz funkcją attach w edit poly musisz z tych dwóch oddzielnych obiektów zrobić jeden ale nadal oddzielny obiekt, a potem musisz funkcją bridge połączyć te obiekty i gotowe!

A jeli masz starszego max'a -

- to musisz teżattachowac te obiekty ale potem musisz usunąć polygony w miejscach gdzie trzeba te obiekty połączyć, a następnie funkcją targed weld w edit poly połączyć ze sobą verteksy tych obiektów.

Napisano
  • Autor

mam maxa w wersji 6.

a takie pytanie laika, czy jak obecnie obiekty robie w edithesh, moge bezproblemy konwertowac na editpoly i ewentualnie spowrotem w editmesh?

Napisano
  • Autor

patry wielke dzieki. poskutkowalo. oczywiscie mialem troche problemow ale mam nadzieje ze efekt byl wart zabawy. oto jak udalo mi sie polaczyc oba obeikty

poly1

Napisano

hmmm... na górze tego helikoptera jest chyba zbyt zagęszczona i poszarpana siatka.

Zrób taki normalny render i pokaż jak to wygląda.

Napisano
  • Autor

jesli chodzi o te takie jakby wciecia po bokach na gorze to tak powinno byc teoretycznie. wlasnie walcze z renderem. niestety jestem gorzej ni z zieolny i cos mi nie wychodzi;/ macie moze jakies tutoriale do renderowania? chcialbym osiagnac taki efekt jak w niektorych watkach tzn szara tekstura i widac ladnie kazdy szczegol. tak jak np pokazujecie tutaj elementu lub fragmenty samochodow

Napisano

Wciskasz "M", klikasz na kulke, kolor diffuse ustawiasz na szaro-biały, dajesz ten materiał helikopterowi i robisz render scanline'em.

Napisano

tam przy gorze masz buga, wyglada mi to na nie polaczone wertexy, powinienes to jakos poprawic

Napisano
  • Autor

rzeczywiscie bylo tam pare niezweldowanych werteksow. troche sie z nimi meczylem, ale mam nadzieje ze widac roznice. jak na chwile obecna tylko tyle bylem w stanie zrobic. rendery moze dziwne i niespecjalne ale to wina braku czasu:)

jetranger

siatka

siatka2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności