Gizmo74 Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Już prawie kończę modelowanie takiego prościutkiego modelu moich słuchawek, pozostały tylko kabelki no i materiały. Ja zazwyczaj wolę wymyślać jakieś swoje modele koncepcyjne - bo to jest chyba prostsze. Trudno zachować wszystkie wymiary i proporcje przenosząc model z realu do 3d :) ...A może ma ktoś takie same słuchawki ? :)
hkropinski Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 jak dla mnie swietne, ale nie wyobrazam sobie ich z materialami:/ pozdr
merv_ Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 wiesz co... ja mam sluchawki AKG Acoustics k240 i to cus dookola ucha (skórzana poduszka) jest lekko pomieta... ee.... pognieciona ( http://media.zzounds.com/media/brand,zzounds/akg-k240-e6f86a357247da95829406b118f43943.jpg ) nie wiem jak twoje :))
Gizmo74 Napisano 27 Maj 2006 Autor Napisano 27 Maj 2006 wiesz co... ja mam sluchawki AKG Acoustics k240 i to cus dookola ucha (skórzana poduszka) jest lekko pomieta... ee.... pognieciona Zgadza się, ale to chyba zrobię Bump - em :)
merv_ Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Ale przeciez bump jest plaski i to bedzie wygladalo jakby...byly brudne :D
javor Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 ładne słuchaweczki te pofałdowania skóry najlepiej i najprościej zrobić displacem
rowr Napisano 27 Maj 2006 Napisano 27 Maj 2006 Ale przeciez bump jest plaski i to bedzie wygladalo jakby...byly brudne :D eee tia???? cholera ja bumpem robilem zawsze :P ale w maxie 5 widac wszystko daje rade zrobic :P sluchawki bardzo ladnie wygladaja hemmm tylko boje sie ze mozesz je zniszczyc materialem :) teraz sa fajowe
Gizmo74 Napisano 27 Maj 2006 Autor Napisano 27 Maj 2006 No To model skończony :) rowr - Twoje obawy są uzasadnione :) javor- Myślałem o Displace ale boję się zbyt gęstej siatki. Jak bump nie wypali to się może skuszę ...
Gizmo74 Napisano 31 Maj 2006 Autor Napisano 31 Maj 2006 merv_ - scenę oświetliłem zwykłym skylightem :) tylko że ja to robię trochę inaczej.... Bo normalnie żeby w V-rayu uzyskać efekt światła nieba trzeba tylko zachaczyć Override MAX's w zakładce VRay::Environment a ja dodatkowo dodaję do sceny maxowe swiatło sky i je po prostu wyłanczam...łączam...łonczam... (nie wiem czemu, ale jak go włączysz to nie będzie działać :))))) i wtedy efekt jest taki jak widzisz . A to że jest w kolorze sepii to działanie photoshopa ...ale taki efekt można również uzyskać w Maxie :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się