Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Już prawie kończę modelowanie takiego prościutkiego modelu moich słuchawek, pozostały tylko kabelki no i materiały. Ja zazwyczaj wolę wymyślać jakieś swoje modele koncepcyjne - bo to jest chyba prostsze. Trudno zachować wszystkie wymiary i proporcje przenosząc model z realu do 3d :)

...A może ma ktoś takie same słuchawki ? :)

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor
wiesz co... ja mam sluchawki AKG Acoustics k240 i to cus dookola ucha (skórzana poduszka) jest lekko pomieta... ee.... pognieciona

 

Zgadza się, ale to chyba zrobię Bump - em :)

Napisano

Ale przeciez bump jest plaski i to bedzie wygladalo jakby...byly brudne :D

Napisano

ładne słuchaweczki

te pofałdowania skóry najlepiej i najprościej zrobić displacem

Napisano
Ale przeciez bump jest plaski i to bedzie wygladalo jakby...byly brudne :D

eee tia???? cholera ja bumpem robilem zawsze :P ale w maxie 5 widac wszystko daje rade zrobic :P

sluchawki bardzo ladnie wygladaja hemmm tylko boje sie ze mozesz je zniszczyc materialem :) teraz sa fajowe

Napisano
  • Autor

No To model skończony :)

rowr - Twoje obawy są uzasadnione :)

javor- Myślałem o Displace ale boję się zbyt gęstej siatki. Jak bump nie wypali to się może skuszę ...

Napisano
  • Autor

merv_ - scenę oświetliłem zwykłym skylightem :) tylko że ja to robię trochę inaczej.... Bo normalnie żeby w V-rayu uzyskać efekt światła nieba trzeba tylko zachaczyć Override MAX's w zakładce VRay::Environment a ja dodatkowo dodaję do sceny maxowe swiatło sky i je po prostu wyłanczam...łączam...łonczam... (nie wiem czemu, ale jak go włączysz to nie będzie działać :))))) i wtedy efekt jest taki jak widzisz . A to że jest w kolorze sepii to działanie photoshopa ...ale taki efekt można również uzyskać w Maxie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności