Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 34
  • Wyświetleń 4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co widać po np. galerii, to raczej nie warto się w to bawić.

Już lepiej ściągnij sobie darmowego blendera.

Napisano

Jeśli masz kasę, to polecam Maya, Lightwave, XSI lub 3dsmax.

Maya ma bezpłatną wersję PLE, ale ma znak wodny w viewportach i na renderze.

Max ma ograniczenie czasowe do 30 dni (bezpłatna wersja oczywiście).

XSI - nie wiem.

Lightwave - nie wiem.

Napisano
  • Autor

Ale modeli na bezpłatnej wersji nie można sprzedawac ( Maya )?? A znalazłem taki fajny program Cheetah3D ale jest na OS i czy da rade są jakies programy zeby odczytac to na Win?

Napisano

Nie, ponieważ z założenia wersje bezpłatne tych programów są jedynie do użytku niekomercyjnego :)

Napisano

houdini do uzytku osobistego jest za gratis bez zadnych ograniczen a jest naprawde potezny

Napisano

Jeżeli chcesz sprzedawać modele, a nie chcesz płacić za soft, to jedynym wyjściem IMHO są Wings3d i Blender.

Napisano

no generalnie blender i wings z darmowych programow rzadza, wings do modelowania blender do prezentacji modeli, chociaz modeler tez juz jest coraz bardziej dopracowany i jest kilka ciekawych skryptow ewentualnie jeszcze sharp construct jako zbrush dla ubogich ;p

Napisano

omg w blenderze duzo sie zmienilo pod wzgledem modelowania ale jest to nadal toporny work flow, moim zdaniem wings jest dosc dobym wyjsciem , ale Ty patrzysz na wyglad wiec musisz wywalic 120 baniek sry , e/w sciagnac skina do wingsa zeby byl ala winxp (hej)

 

Z tego co widać po np. galerii, to raczej nie warto się w to bawić.

Już lepiej ściągnij sobie darmowego blendera.

 

Nigdy w dosc nowym sofcie darmowym nie patrz na galerie bo to uzytkownicy ograniczaja program a nie odwrotnie, a galeria jest tego doskonalym przykladem

Napisano

Nigdy w dosc nowym sofcie darmowym nie patrz na galerie bo to uzytkownicy ograniczaja program a nie odwrotnie

Ok, moja wina :)

Napisano
  • Autor

Znaczy nie na wyglad tlyko cholernie przyzwyczaiłem sie do 3dsmaxa :D i blender wyglada jak misz maz i nic nie widac

Napisano
  • Autor

Nie rozumiem twojej wypowiedzi powiem szczerze. No uzywam maxa przez cały czas ale nie mam licencji komercyjnej

Napisano
  • Autor

własnie blender nie ma z tego co słyszałem ale jesli ma to niech ktos napisze jak to zrobic

 

ps: szukałem tego ale gdzie to jest no jakie ustawienia i jak do tego dojsc bo szukałem i nie znalazłem ? to jak zmienić tom skórke?

Napisano
własnie blender nie ma z tego co słyszałem ale jesli ma to niech ktos napisze jak to zrobic

 

ps: szukałem tego ale gdzie to jest no jakie ustawienia i jak do tego dojsc bo szukałem i nie znalazłem ? to jak zmienić tom skórke?

 

dobrze slyszales w blenderze skroty klawiaturowe sa jakie sa i juz i nie da sie ich zmienic no chyba ze wezmiesz zrodla (gnu gpl) i sam sobie pozmieniasz

a o zmiannie skorki to chodzi o blendera czy wingsa?

Napisano
http://www.k-3d.org/

Czy program ten jest wart poświęcenia czasu i gdzie znajde jakieś kursy?

 

Zainstalowalem i jestem mile zaskoczony. Mnóstwo funkcji, dość łatwy w obsłudze. To tylko pierwsze wrażenie po 15 minutach zabawy programem, ale może warto sprobować

Napisano
  • Autor

Co do blendera yhym ale nie ma skórek które by w inny sposób ułozyło blendra ?

 

K-3d - a możan dołożyć okien bo mi sie nie udało

Napisano
Co do blendera yhym ale nie ma skórek które by w inny sposób ułozyło blendra ?

ułożyło - nie rozumiem

chodzi o okna - mozna przesuwac dzielic laczyc wystarczy ze najedziesz myszka na krawedz okna i klikniesz prawym przyciskiem mozesz dodawac lub usuwac menu okna mozesz panele przyciskow rozmieszczac pionowo poziomo lub dowolnie przestawiac zwijac rozwijac

a jesli chodzi ci oo cos innego to nie rozumiem i wyjasnij to moze odpowiem

Napisano
  • Autor

Może zeby interfejs zmienił sie w bardizej przystępny dla dawnych weteranów 3ds maxa rozumiesz?? całkowicie inaczej ze sie zrobi:D

 

PS: mam jeszcze pytanie dotyczące blendera:) bo w maxie przy tworzeniu naprzykład sześcianu czy jakiego kolwiek obiektu, możemy utalić jego wielkość tzn (np: ) WYSOKOŚĆ 10 [j] SZEROKOŚĆ 5[j] GŁĘBOKOŚĆ 20 [j]

I teraz jak to zrobić w blenderze?

Napisano
Może zeby interfejs zmienił sie w bardizej przystępny dla dawnych weteranów 3ds maxa rozumiesz?? całkowicie inaczej ze sie zrobi:D

chyba sie nie da albo ja nie umiem :)

PS: mam jeszcze pytanie dotyczące blendera:) bo w maxie przy tworzeniu naprzykład sześcianu czy jakiego kolwiek obiektu, możemy utalić jego wielkość tzn (np: ) WYSOKOŚĆ 10 [j] SZEROKOŚĆ 5[j] GŁĘBOKOŚĆ 20 [j]

I teraz jak to zrobić w blenderze?

dajesz normalna figure (np. spacja->add->mesh->cube) a pozniej wciskasz tab zeby przejsc do trybu obiektmode i wciskasz N i tam mozesz sobie ustalac

albo przez S (skalowanie) i wpisac z klawiatury lub mysza ruszac (z wcisnietym ctrl lub ctrl+shift zeby skokowa zmieniac) a jeszcze zeby sie ograniczyc do jedeje osi to po S (lub R lub G) wcisnac srodkowy przycisk myszy

sory za tak pozna odp ale netu nie mialem przez kilka dni

Napisano
  • Autor

No to tak to sie moge w blenderze bawić :) Wielkie dzieki :) masz moze gdzies jest jakis spos skrótów opisany po pl??

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności