Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsza warstwa to lakier w tym wypadku przezroczysty raytracing z lekko widocznym wspłłczynnikiem załamania.

 

Później musisz za pomocą "material to shader" dodać warstwe opiłkuw czyli materiał z

(Flakes odbijaja światło jak metal tyle że sa chaotycznie ułożone

pokazuje to schemat z metala)

*bampem

*lub nie-odbijajacy

swiatło materiał z mapką na spectrala ewentualnie z anizotropią.

(polecam cerulara lub bardzo drobny szum)

 

Ps:Jeśli chcesz wiedzieć jak robić realne shadery zajmij się fizyką optyczna lub po prostu

myśl myśl i jeszcze raz myśl !!!

pozdro

Napisano

nie ma jakiegoś kontaktu na stronie ? jak coś to napisz do nich to ci pewno ktoś udpostępni.

Napisano
  • Autor

MVM - zobacze, może coś z tego będzie. Zamieszcze tutaj efekty i ewentualnie powiem co jest nie tak (o ile tak będzie, bo może ten sposób okaże się trafny. Pamiętam tylko, że próbowałem jakoś podobnie, ale ładnie to wyglądało tylko z bliska - w momęcie oddalenia obiektu od kamery robiła się kaszana)

 

hindus - na tej stronie jest materiał z Maya MR, a w maxie niestety mental nie posiada biblioteki paint :(

Napisano

a takie buty - napisz do xeav'a myśle powinien coś poradzić to nasz mózdżek od mayi ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności