Napisano 31 Maj 200618 l Ma ktoś może pomysł jak zrobić taki materiał http://www.lamrug.org/resources/doc/paint.html pod Mentala w maxie? Zaznaczam, ze odpada niski sampling. Sprawa dosyć pilna, najbardziej chodzi mi o te "flakes" na materiale.
Napisano 31 Maj 200618 l Coś ci zademonstruje jesli chodzi o ten materiał z użyciem zwykłych shaderów. http://img279.imageshack.us/my.php?image=kwiat02c8uk.jpg Z góry pszepraszam za niedokładny model i bugi na krawędziach Ps;(to jest jeden ze starych scinków których nie mam zwyczaju pokazywać)
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Pierwsza warstwa to lakier w tym wypadku przezroczysty raytracing z lekko widocznym wspłłczynnikiem załamania. Później musisz za pomocą "material to shader" dodać warstwe opiłkuw czyli materiał z (Flakes odbijaja światło jak metal tyle że sa chaotycznie ułożone pokazuje to schemat z metala) *bampem *lub nie-odbijajacy swiatło materiał z mapką na spectrala ewentualnie z anizotropią. (polecam cerulara lub bardzo drobny szum) Ps:Jeśli chcesz wiedzieć jak robić realne shadery zajmij się fizyką optyczna lub po prostu myśl myśl i jeszcze raz myśl !!! pozdro
Napisano 1 Czerwiec 200618 l nie ma jakiegoś kontaktu na stronie ? jak coś to napisz do nich to ci pewno ktoś udpostępni.
Napisano 1 Czerwiec 200618 l Autor MVM - zobacze, może coś z tego będzie. Zamieszcze tutaj efekty i ewentualnie powiem co jest nie tak (o ile tak będzie, bo może ten sposób okaże się trafny. Pamiętam tylko, że próbowałem jakoś podobnie, ale ładnie to wyglądało tylko z bliska - w momęcie oddalenia obiektu od kamery robiła się kaszana) hindus - na tej stronie jest materiał z Maya MR, a w maxie niestety mental nie posiada biblioteki paint :(
Napisano 1 Czerwiec 200618 l a takie buty - napisz do xeav'a myśle powinien coś poradzić to nasz mózdżek od mayi ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto