Jump to content

wymagający carpaint


SWRSC

Recommended Posts

Pierwsza warstwa to lakier w tym wypadku przezroczysty raytracing z lekko widocznym wspłłczynnikiem załamania.

 

Później musisz za pomocą "material to shader" dodać warstwe opiłkuw czyli materiał z

(Flakes odbijaja światło jak metal tyle że sa chaotycznie ułożone

pokazuje to schemat z metala)

*bampem

*lub nie-odbijajacy

swiatło materiał z mapką na spectrala ewentualnie z anizotropią.

(polecam cerulara lub bardzo drobny szum)

 

Ps:Jeśli chcesz wiedzieć jak robić realne shadery zajmij się fizyką optyczna lub po prostu

myśl myśl i jeszcze raz myśl !!!

pozdro

Link to comment
Share on other sites

MVM - zobacze, może coś z tego będzie. Zamieszcze tutaj efekty i ewentualnie powiem co jest nie tak (o ile tak będzie, bo może ten sposób okaże się trafny. Pamiętam tylko, że próbowałem jakoś podobnie, ale ładnie to wyglądało tylko z bliska - w momęcie oddalenia obiektu od kamery robiła się kaszana)

 

hindus - na tej stronie jest materiał z Maya MR, a w maxie niestety mental nie posiada biblioteki paint :(

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy