Skocz do zawartości

wymagający carpaint


SWRSC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Pierwsza warstwa to lakier w tym wypadku przezroczysty raytracing z lekko widocznym wspłłczynnikiem załamania.

 

Później musisz za pomocą "material to shader" dodać warstwe opiłkuw czyli materiał z

(Flakes odbijaja światło jak metal tyle że sa chaotycznie ułożone

pokazuje to schemat z metala)

*bampem

*lub nie-odbijajacy

swiatło materiał z mapką na spectrala ewentualnie z anizotropią.

(polecam cerulara lub bardzo drobny szum)

 

Ps:Jeśli chcesz wiedzieć jak robić realne shadery zajmij się fizyką optyczna lub po prostu

myśl myśl i jeszcze raz myśl !!!

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MVM - zobacze, może coś z tego będzie. Zamieszcze tutaj efekty i ewentualnie powiem co jest nie tak (o ile tak będzie, bo może ten sposób okaże się trafny. Pamiętam tylko, że próbowałem jakoś podobnie, ale ładnie to wyglądało tylko z bliska - w momęcie oddalenia obiektu od kamery robiła się kaszana)

 

hindus - na tej stronie jest materiał z Maya MR, a w maxie niestety mental nie posiada biblioteki paint :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności