Napisano 3 Czerwiec 200618 l Witam! Jestem początkującym, nawet nie piszę, że grafikiem :). Ostatnio zrobiłem model budynku zgodnie z tutorialem z tego serwisu oraz budynek na podstawie poradnika "Komputer Świata" - tyle mojego doświadczenia ;). Jestem także miłośnikiem okresu WW2, najbardziej lotnictwa. Mam grę Combat Flight Simulator 3, która jest full-modowalna. Chciałbym przerobić kokpit jednego z samolotów (jest mało realistyczny), który jest zapisany w formacie .m3d. Wiem jak konwertować pliki .gmax do .m3d, ale na odwrót - nie mam pojęcia. Czy wiadomo coś na temat importu pliku .m3d do .gmax? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź, Link.
Napisano 3 Czerwiec 200618 l O ile wiem to gmax to przerobiona wersja 3dsmax'a 4ki - więc trudno by było o kompatybilność plików max'a. Proponuje export do 3ds, a jak się da, to do obj - któreś z tyc dwóch powinien obsługiwać.
Napisano 3 Czerwiec 200618 l Autor Tak, .gmax to rozszerzenie wersji "uboższej" 3DS Maxa, do której można dodać SDK gier - do edytowania i tworzenia modeli i konwertownie ich do gier. A byłaby możliwość odtworzenia .m3d przez jakiś program i przetworzenie go na .gmax?
Napisano 4 Czerwiec 200618 l Aż tak się nie wgłębiałem w gmax'a, ale uważam że on jest raczej mało przyszłosciowy. Spróbuj może edytory do Unreal'a 2 - mają większe możliwości, a niedługo wychodzi Unreal 3, który jest w czołówce jeśli chodzi o enginy.
Napisano 4 Czerwiec 200618 l z tego co piszesz, najprawdopodobniej .m3d to jakas binarka, ktora jest obslugiwana jedynie przez engine CFS3. czyli raczej marne szanse na konwersje do jakiegos sensownego formatu.
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Autor Gomo -> Wiesz, ja jestem fanatykiem realizmu i żaden bunnyhoping mnie nie interesuje :). No cóż, jeśli nie da się tego otworzyć to będę musiał uczyć się na błędach. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam, Link.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto