Skocz do zawartości

Skonwertowanie formatu .m3d do .gmax


Link9292

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Jestem początkującym, nawet nie piszę, że grafikiem :). Ostatnio zrobiłem model budynku zgodnie z tutorialem z tego serwisu oraz budynek na podstawie poradnika "Komputer Świata" - tyle mojego doświadczenia ;).

 

Jestem także miłośnikiem okresu WW2, najbardziej lotnictwa. Mam grę Combat Flight Simulator 3, która jest full-modowalna. Chciałbym przerobić kokpit jednego z samolotów (jest mało realistyczny), który jest zapisany w formacie .m3d. Wiem jak konwertować pliki .gmax do .m3d, ale na odwrót - nie mam pojęcia. Czy wiadomo coś na temat importu pliku .m3d do .gmax?

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź, Link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O ile wiem to gmax to przerobiona wersja 3dsmax'a 4ki - więc trudno by było o kompatybilność plików max'a.

Proponuje export do 3ds, a jak się da, to do obj - któreś z tyc dwóch powinien obsługiwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, .gmax to rozszerzenie wersji "uboższej" 3DS Maxa, do której można dodać SDK gier - do edytowania i tworzenia modeli i konwertownie ich do gier.

 

A byłaby możliwość odtworzenia .m3d przez jakiś program i przetworzenie go na .gmax?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż tak się nie wgłębiałem w gmax'a, ale uważam że on jest raczej mało przyszłosciowy.

Spróbuj może edytory do Unreal'a 2 - mają większe możliwości, a niedługo wychodzi Unreal 3, który jest w czołówce jeśli chodzi o enginy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gomo -> Wiesz, ja jestem fanatykiem realizmu i żaden bunnyhoping mnie nie interesuje :).

 

No cóż, jeśli nie da się tego otworzyć to będę musiał uczyć się na błędach.

 

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam, Link.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach