Jump to content

Skonwertowanie formatu .m3d do .gmax


Link9292

Recommended Posts

Witam!

 

Jestem początkującym, nawet nie piszę, że grafikiem :). Ostatnio zrobiłem model budynku zgodnie z tutorialem z tego serwisu oraz budynek na podstawie poradnika "Komputer Świata" - tyle mojego doświadczenia ;).

 

Jestem także miłośnikiem okresu WW2, najbardziej lotnictwa. Mam grę Combat Flight Simulator 3, która jest full-modowalna. Chciałbym przerobić kokpit jednego z samolotów (jest mało realistyczny), który jest zapisany w formacie .m3d. Wiem jak konwertować pliki .gmax do .m3d, ale na odwrót - nie mam pojęcia. Czy wiadomo coś na temat importu pliku .m3d do .gmax?

 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź, Link.

Link to comment
Share on other sites

O ile wiem to gmax to przerobiona wersja 3dsmax'a 4ki - więc trudno by było o kompatybilność plików max'a.

Proponuje export do 3ds, a jak się da, to do obj - któreś z tyc dwóch powinien obsługiwać.

Link to comment
Share on other sites

Tak, .gmax to rozszerzenie wersji "uboższej" 3DS Maxa, do której można dodać SDK gier - do edytowania i tworzenia modeli i konwertownie ich do gier.

 

A byłaby możliwość odtworzenia .m3d przez jakiś program i przetworzenie go na .gmax?

Link to comment
Share on other sites

Aż tak się nie wgłębiałem w gmax'a, ale uważam że on jest raczej mało przyszłosciowy.

Spróbuj może edytory do Unreal'a 2 - mają większe możliwości, a niedługo wychodzi Unreal 3, który jest w czołówce jeśli chodzi o enginy.

Link to comment
Share on other sites

Gomo -> Wiesz, ja jestem fanatykiem realizmu i żaden bunnyhoping mnie nie interesuje :).

 

No cóż, jeśli nie da się tego otworzyć to będę musiał uczyć się na błędach.

 

Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam, Link.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy