Posted June 3, 200619 yr Witam! Jestem początkującym, nawet nie piszę, że grafikiem :). Ostatnio zrobiłem model budynku zgodnie z tutorialem z tego serwisu oraz budynek na podstawie poradnika "Komputer Świata" - tyle mojego doświadczenia ;). Jestem także miłośnikiem okresu WW2, najbardziej lotnictwa. Mam grę Combat Flight Simulator 3, która jest full-modowalna. Chciałbym przerobić kokpit jednego z samolotów (jest mało realistyczny), który jest zapisany w formacie .m3d. Wiem jak konwertować pliki .gmax do .m3d, ale na odwrót - nie mam pojęcia. Czy wiadomo coś na temat importu pliku .m3d do .gmax? Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedź, Link.
June 3, 200619 yr O ile wiem to gmax to przerobiona wersja 3dsmax'a 4ki - więc trudno by było o kompatybilność plików max'a. Proponuje export do 3ds, a jak się da, to do obj - któreś z tyc dwóch powinien obsługiwać.
June 3, 200619 yr Author Tak, .gmax to rozszerzenie wersji "uboższej" 3DS Maxa, do której można dodać SDK gier - do edytowania i tworzenia modeli i konwertownie ich do gier. A byłaby możliwość odtworzenia .m3d przez jakiś program i przetworzenie go na .gmax?
June 4, 200619 yr Aż tak się nie wgłębiałem w gmax'a, ale uważam że on jest raczej mało przyszłosciowy. Spróbuj może edytory do Unreal'a 2 - mają większe możliwości, a niedługo wychodzi Unreal 3, który jest w czołówce jeśli chodzi o enginy.
June 4, 200619 yr z tego co piszesz, najprawdopodobniej .m3d to jakas binarka, ktora jest obslugiwana jedynie przez engine CFS3. czyli raczej marne szanse na konwersje do jakiegos sensownego formatu.
June 5, 200619 yr Author Gomo -> Wiesz, ja jestem fanatykiem realizmu i żaden bunnyhoping mnie nie interesuje :). No cóż, jeśli nie da się tego otworzyć to będę musiał uczyć się na błędach. Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam, Link.
Create an account or sign in to comment