Posted June 4, 200618 yr Witam! Może ktoś się orientuje, animację obiektu za pomocą bones można przenieść w jakiś sposób na wertexy, tak aby po usunięciu bonesów model pozostał animowany? Chodzi tu o konwersję formatów, dlatego chcę pozbyć się kości.
June 4, 200618 yr jest do tego programik ale nazwy nie pamietam-moze na f3d coś znajdziesz bo T Bagiński tam o tym w jakims wątku pisał
June 5, 200618 yr Author Tak, w maxie. Chodzi dokładnie o to, że animuję na kościach, kości kasuję i zostaje mi sam animowany obiekt 3D, czyli animacja opisana jest na ruchu wierzchołków siateczki. Dzieki za tips zio_mal, zaraz to oblukam:)
June 6, 200618 yr tylko pamietaj ze ta modyfikacja dziala na skina a nie na obiekty child. czyli jesli np masz oczy podpiete do kosci i narzucisz pointcashe to sie nie milo zdziwisz :) tak wiec polecam na koniec skinowac wszelkie obj a nie parent_child`owac :) jesli wiesz o co mi chodzi
Create an account or sign in to comment