Levus Napisano 4 Czerwiec 2006 Share Napisano 4 Czerwiec 2006 Witam! Może ktoś się orientuje, animację obiektu za pomocą bones można przenieść w jakiś sposób na wertexy, tak aby po usunięciu bonesów model pozostał animowany? Chodzi tu o konwersję formatów, dlatego chcę pozbyć się kości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomek Kosiorek Napisano 4 Czerwiec 2006 Share Napisano 4 Czerwiec 2006 jest do tego programik ale nazwy nie pamietam-moze na f3d coś znajdziesz bo T Bagiński tam o tym w jakims wątku pisał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Share Napisano 5 Czerwiec 2006 Dzięki Tomku, poszukam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zio_mal Napisano 5 Czerwiec 2006 Share Napisano 5 Czerwiec 2006 jesli w max'ie to modyfikator pointcache. jesli o to tobie chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 5 Czerwiec 2006 Autor Share Napisano 5 Czerwiec 2006 Tak, w maxie. Chodzi dokładnie o to, że animuję na kościach, kości kasuję i zostaje mi sam animowany obiekt 3D, czyli animacja opisana jest na ruchu wierzchołków siateczki. Dzieki za tips zio_mal, zaraz to oblukam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boner2 Napisano 6 Czerwiec 2006 Share Napisano 6 Czerwiec 2006 tylko pamietaj ze ta modyfikacja dziala na skina a nie na obiekty child. czyli jesli np masz oczy podpiete do kosci i narzucisz pointcashe to sie nie milo zdziwisz :) tak wiec polecam na koniec skinowac wszelkie obj a nie parent_child`owac :) jesli wiesz o co mi chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się