Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam!

Może ktoś się orientuje, animację obiektu za pomocą bones można przenieść w jakiś sposób na wertexy, tak aby po usunięciu bonesów model pozostał animowany? Chodzi tu o konwersję formatów, dlatego chcę pozbyć się kości.

  • Replies 5
  • Views 884
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • Author

Tak, w maxie.

Chodzi dokładnie o to, że animuję na kościach, kości kasuję i zostaje mi sam animowany obiekt 3D, czyli animacja opisana jest na ruchu wierzchołków siateczki.

 

Dzieki za tips zio_mal, zaraz to oblukam:)

tylko pamietaj ze ta modyfikacja dziala na skina a nie na obiekty child. czyli jesli np masz oczy podpiete do kosci i narzucisz pointcashe to sie nie milo zdziwisz :) tak wiec polecam na koniec skinowac wszelkie obj a nie parent_child`owac :) jesli wiesz o co mi chodzi

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy