Jump to content

konwert z kości na wertexy


Levus

Recommended Posts

Witam!

Może ktoś się orientuje, animację obiektu za pomocą bones można przenieść w jakiś sposób na wertexy, tak aby po usunięciu bonesów model pozostał animowany? Chodzi tu o konwersję formatów, dlatego chcę pozbyć się kości.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 5
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tak, w maxie.

Chodzi dokładnie o to, że animuję na kościach, kości kasuję i zostaje mi sam animowany obiekt 3D, czyli animacja opisana jest na ruchu wierzchołków siateczki.

 

Dzieki za tips zio_mal, zaraz to oblukam:)

Link to comment
Share on other sites

tylko pamietaj ze ta modyfikacja dziala na skina a nie na obiekty child. czyli jesli np masz oczy podpiete do kosci i narzucisz pointcashe to sie nie milo zdziwisz :) tak wiec polecam na koniec skinowac wszelkie obj a nie parent_child`owac :) jesli wiesz o co mi chodzi

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy