Napisano 4 Czerwiec 200618 l Witam! Może ktoś się orientuje, animację obiektu za pomocą bones można przenieść w jakiś sposób na wertexy, tak aby po usunięciu bonesów model pozostał animowany? Chodzi tu o konwersję formatów, dlatego chcę pozbyć się kości.
Napisano 4 Czerwiec 200618 l jest do tego programik ale nazwy nie pamietam-moze na f3d coś znajdziesz bo T Bagiński tam o tym w jakims wątku pisał
Napisano 5 Czerwiec 200618 l Autor Tak, w maxie. Chodzi dokładnie o to, że animuję na kościach, kości kasuję i zostaje mi sam animowany obiekt 3D, czyli animacja opisana jest na ruchu wierzchołków siateczki. Dzieki za tips zio_mal, zaraz to oblukam:)
Napisano 6 Czerwiec 200618 l tylko pamietaj ze ta modyfikacja dziala na skina a nie na obiekty child. czyli jesli np masz oczy podpiete do kosci i narzucisz pointcashe to sie nie milo zdziwisz :) tak wiec polecam na koniec skinowac wszelkie obj a nie parent_child`owac :) jesli wiesz o co mi chodzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto