chrupka Napisano 10 Czerwiec 2006 Napisano 10 Czerwiec 2006 Witam, mam problem, mam dwa polygony oddzielone krawedzia i nie moge polaczyc ich w jeden...probowalam juz weld target, kliknelam w sub-object Vertex, potem Target i klikalam vertexy po kolei, ale nie pomoglo. Pomozcie:-)
polka dot Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 subobject edge > zaznaczasz krawedz pomiedzy nimi > backspace (albo remove) > subobject vertex > zaznaczasz 2 vertexy pozostale po tamtej krawedzi :D > backspace (albo remove) uh
chrupka Napisano 11 Czerwiec 2006 Autor Napisano 11 Czerwiec 2006 dzieki, niestety tego tez probowalam, ale gdy usuwam krawedz to znikaja mi polygony, ktore byly nia polaczone i robi sie dziura..ktorej nie da sie extrudowac. moze jakies inne wskazowki?:-) bylabym wdzieczna
xeav Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 dzieki, niestety tego tez probowalam, ale gdy usuwam krawedz to znikaja mi polygony, ktore byly nia polaczone i robi sie dziura..ktorej nie da sie extrudowac. moze jakies inne wskazowki?:-) bylabym wdzieczna usuwasz za pomocą Delete czy Backspace?
chrupka Napisano 11 Czerwiec 2006 Autor Napisano 11 Czerwiec 2006 hmm wybaczcie, w maxie dopiero raczkuję więc... to już wiem czemu polygon ginie - oczywiście 'zDeletowałam'.. ale Backspace nie przynosi żadnego skutku. zaznaczam krawędź i Backspace, a ona nadal jest. A przycisku Remove nie mogę znaleźć;-)
hkropinski Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 jak dopiero raczkujesz to polecam F1, pozdr
Tullaris Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 to jest chyba tak, ze jak robisz w meshu to nie ma remove, on jets chyba ino w poly. Pozatym zamiast się męczyć usuń oba zaznacz w modify create i klikając pokolei wierzchołki (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) na których ma się opierać polygon. Nie ma co sobie życia komplikować...
kurt_hectic Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 zanim napiszesz cos na forum upewnij sie, ze spredziles\as min. 3 h na probach i juz na 100% nie masz pojecia jak cos zrobic... prosba do admin-ow aby upominala ludzi o tym co powyzesz napisalem\ismy.
DesignStudio Napisano 11 Czerwiec 2006 Napisano 11 Czerwiec 2006 kurt_hectic ale jak ktos ma spedzic 3h na probach skor sie nie ma pojecia jak nawet probować. i napisałbym ci pw zamiast tu robić czat ale t odlatego że ty też mogłeś napisać pw do owej pani a nie wyskakiwać tu poraz którys z takim tekstem no i twoje słowa: prosba do admin-ow aby upominala ludzi o tym co powyzesz napisalem\ismy.
chrupka Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 zanim napiszesz cos na forum upewnij sie, ze spredziles\as min. 3 h na probach i juz na 100% nie masz pojecia jak cos zrobic... prosba do admin-ow aby upominala ludzi o tym co powyzesz napisalem\ismy. po to sa takie fora, zeby nie siedziec przez 3 godziny starajac sie rozwiazac jeden problem. btw. spedzilam nad tym ponad 2 godziny kombinując, aby uzyskać ten efekt albo jakoś go obejść, więc... tobie radzę za to przejrzeć zasady forum (-badz mily i pomocny dla innych uzytkownikow forum). jesli nie masz nic konkretnego do powiedzenia to milcz:-))
chrupka Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 to jest chyba tak, ze jak robisz w meshu to nie ma remove, on jets chyba ino w poly. Pozatym zamiast się męczyć usuń oba zaznacz w modify create i klikając pokolei wierzchołki (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) na których ma się opierać polygon. Nie ma co sobie życia komplikować... dzięki. zadziałało:-))
Tullaris Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 heh zawsze do usług :)... niech się wielcy kłócą :)... mali sobie muszą pomagać :D:D...
Rekomendowane odpowiedzi