Skocz do zawartości

jak połączyć dwa polygony w jeden?


chrupka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

dzieki, niestety tego tez probowalam, ale gdy usuwam krawedz to znikaja mi polygony, ktore byly nia polaczone i robi sie dziura..ktorej nie da sie extrudowac. moze jakies inne wskazowki?:-) bylabym wdzieczna

usuwasz za pomocą Delete czy Backspace?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm wybaczcie, w maxie dopiero raczkuję więc... to już wiem czemu polygon ginie - oczywiście 'zDeletowałam'.. ale Backspace nie przynosi żadnego skutku. zaznaczam krawędź i Backspace, a ona nadal jest. A przycisku Remove nie mogę znaleźć;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest chyba tak, ze jak robisz w meshu to nie ma remove, on jets chyba ino w poly. Pozatym zamiast się męczyć usuń oba zaznacz w modify create i klikając pokolei wierzchołki (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) na których ma się opierać polygon. Nie ma co sobie życia komplikować...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurt_hectic ale jak ktos ma spedzic 3h na probach skor sie nie ma pojecia jak nawet probować. i napisałbym ci pw zamiast tu robić czat ale t odlatego że ty też mogłeś napisać pw do owej pani a nie wyskakiwać tu poraz którys z takim tekstem

 

no i twoje słowa:

prosba do admin-ow aby upominala ludzi o tym co powyzesz napisalem\ismy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zanim napiszesz cos na forum upewnij sie, ze spredziles\as min. 3 h na probach i juz na 100% nie masz pojecia jak cos zrobic... prosba do admin-ow aby upominala ludzi o tym co powyzesz napisalem\ismy.

 

po to sa takie fora, zeby nie siedziec przez 3 godziny starajac sie rozwiazac jeden problem. btw. spedzilam nad tym ponad 2 godziny kombinując, aby uzyskać ten efekt albo jakoś go obejść, więc... tobie radzę za to przejrzeć zasady forum

(-badz mily i pomocny dla innych uzytkownikow forum). jesli nie masz nic konkretnego do powiedzenia to milcz:-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jest chyba tak, ze jak robisz w meshu to nie ma remove, on jets chyba ino w poly. Pozatym zamiast się męczyć usuń oba zaznacz w modify create i klikając pokolei wierzchołki (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) na których ma się opierać polygon. Nie ma co sobie życia komplikować...

 

dzięki. zadziałało:-))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności