Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

mam taki problem zobiłem sobie takiego długiego boxa (powiedzmy;-)) ze skomplikowaną geometrią i chce go zdeformować wzdłuż krzywej da się to zrobić

 

próbowałem zrobić szkielet dość gęsty zaskinować go do boxa i nawet nieżle sie deformowało środkowa część podążała ok ale brzegi z pewnym opóźnieniem nie znam sie na tech szkieletach prawie wcale

więc czy musze ręcznie pomalować wagi do każdego jointa czy da sie to jakoś inaczej

czy wielkość jointa ma znaczenie w deforacjii czy tylko wygląd sie zmienia zgaduje że nie ma ;-)

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 760
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

rozmiar jointa nie ma znaczenia. użyj rigid bind, uzyskasz mniej niepotrzebnych deformacji

Napisano

Może lepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie deformatora "lattice"?

Oczywiście, zależy od efektu, jaki chcesz osiągnąć.

Napisano
  • Autor

hmm więc z tego boxa chce zrobić podwójną spirale z rozwijającym sie końcem

 

xeav rigid bind to nie to nie ma opuźnień ale za to jest strasznie kwatratowo zakrzywione na zagięciach

 

w soft bind zwiększyłem radius czy coś nie pamiętam i opuźnień nie ma ale też nie jest tak gładko jak chce

pewnie za mało jointów ale już mam 50-60 jak to podwoje to będe deformował lata

a da się zdeformować tego boxa za pomoca krzywej bo jak usawie sobie krzywą prostą obok boxa podłącze do tych zaanimowanych kości to wszystko gładko wygląda jak by sie dało to podłączyć do boxa to by rozwiązało mój problem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności