Destroyer Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 mam taki problem zobiłem sobie takiego długiego boxa (powiedzmy;-)) ze skomplikowaną geometrią i chce go zdeformować wzdłuż krzywej da się to zrobić próbowałem zrobić szkielet dość gęsty zaskinować go do boxa i nawet nieżle sie deformowało środkowa część podążała ok ale brzegi z pewnym opóźnieniem nie znam sie na tech szkieletach prawie wcale więc czy musze ręcznie pomalować wagi do każdego jointa czy da sie to jakoś inaczej czy wielkość jointa ma znaczenie w deforacjii czy tylko wygląd sie zmienia zgaduje że nie ma ;-)
xeav Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 rozmiar jointa nie ma znaczenia. użyj rigid bind, uzyskasz mniej niepotrzebnych deformacji
piotrek Napisano 12 Czerwiec 2006 Napisano 12 Czerwiec 2006 Może lepszym rozwiązaniem będzie zastosowanie deformatora "lattice"? Oczywiście, zależy od efektu, jaki chcesz osiągnąć.
Destroyer Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Napisano 12 Czerwiec 2006 hmm więc z tego boxa chce zrobić podwójną spirale z rozwijającym sie końcem xeav rigid bind to nie to nie ma opuźnień ale za to jest strasznie kwatratowo zakrzywione na zagięciach w soft bind zwiększyłem radius czy coś nie pamiętam i opuźnień nie ma ale też nie jest tak gładko jak chce pewnie za mało jointów ale już mam 50-60 jak to podwoje to będe deformował lata a da się zdeformować tego boxa za pomoca krzywej bo jak usawie sobie krzywą prostą obok boxa podłącze do tych zaanimowanych kości to wszystko gładko wygląda jak by sie dało to podłączyć do boxa to by rozwiązało mój problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się