Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

Chciałbym pokazać pracę zrealizowaną przy okazji wykonywania projektu arch. pewnej łazienki. Jak widać dość ascetyczny projekt - wnętrze też niewielkie. Niestety było to bardzo wąskie pomieszczenie. :(

 

Proszę więc przede wszystkim o opinie dot. światła i kadru. Bo trudno mi to ocenić obiektywnie.

 

Z góry dzięki,

 

Wykonane na: Autodesk VIZ2007 + Vray + korekta w ps 5.5

 

 

viz016dt.th.jpg

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

płytki są łamane i schodzą ukosem do ziemi od pewnej wysokości - skrót perspektywy przekłamuje tak, że nie wiadomo o co chodzi w tym ujęciu.

W sumie mogłem to obciąć. Ale nie o to, nie o to...:))

Materiały - tekstury płytek są REAL kolor też (może słaba rozdzielczość?)

Napisano
mane to najlepiej je albo dac do polowy sciany albo wogule, ale dobrzeby bylo jakbys nie robil lamanych tylko ladnie zaokrąglone, pozdr

 

Ale o czym ty mówisz? :) ?!?

Bo w sumie, zaznaczyłem ze prosze o opinię bez kontekstu projektowo/designerskiego.

Zwracam uwagę, że wizualizacja pochodzi z realizowanego - ustalonego z Klientem projektu - nie chodzi mi o opinię czy płytki leżą ładnie czy brzydko.

Chodzi generalnie o uwagi z zakresu warsztatowego.

 

mogę przenieść wątek do "Architektury" ewentualnie :))

Napisano

A mi z kolei podaoba się światło, materiały. Jad dla mnie super.

Ale niepodoba mi się wystrój. Wygląda to trochę jak jakiś obskówny sracz w OSP. Niewiem czemu. Może dlatego że obskórne sracze zawsze są wąskie.

 

Ale tak jam mówie dla mnie wygląda to prawie jak foto.

Napisano

>Ale niepodoba mi się wystrój. Wygląda to trochę jak jakiś obskówny sracz w OSP. Niewiem czemu. Może dlatego że >obskórne sracze zawsze są wąskie.

 

Dlatego mówię o aranżacji miejsca, wymiarach i doborze płytek nie mówmy -> wybór klienta.

...a w sumie w realu wyszło dużo jaśniej :))

Napisano

Dla mnie kadr można by trochę poprawić bo klopik wydaje się nieco zbyt krzywy :] . Lustro jest chyba też za wysoko w stosunku do kibelka, chyba że to taki mini kibelek (mini kuwetka??) dla kotka albo cuś. Światło mi się podoba choć przy tym zakrzywieniu perspektywy trudno ocenić czy dobrze pada. Łazienka skromna fakt. Przypomina mi czasy dawnego PRL szczególnie ta szafka pod umywalką z płyty :]. Koleś zażyczył sobie zarąbiaście wielgachną umywalę do tej mini łazienki. Ciekawe czy będzie ona dodatkowo służyć jako bidet i wanna???

ps.

Ach i może jeszcze zmywarka do naczyń?

Napisano

projekt nie Twój wiec o nim nic nie powiem.

- troche za duze przepalenie na podlodze. glow też taki sobie.

- co to za shader na baterii? chyba zapomniales o tym, bo wygląda na defaultowy ;)

- rama okna zdecydowanie za ciemna. też przydałaby sie jakas poswiata

- meble moglby miec shader w stylu brushed metal

Napisano
projekt nie Twój wiec o nim nic nie powiem.

- troche za duze przepalenie na podlodze. glow też taki sobie.

- co to za shader na baterii? chyba zapomniales o tym, bo wygląda na defaultowy ;)

- rama okna zdecydowanie za ciemna. też przydałaby sie jakas poswiata

- meble moglby miec shader w stylu brushed metal

 

Dzięki za konkrety :)

Mebel ma w naturze matowy gładki lakier ale faktycznie "brushed metal" - sądzę teraz, że wyciągnąłby trochę więcej ciekawszego światła.

Napisano

> co to za shader na baterii? chyba zapomniales o tym, bo wygląda na defaultowy ;)

 

to ma być satyna/nikiel - nie ma błyszczeć, ale trochę można nad nim popracować

Napisano

No jesli chodzi o oswietlenie to ja nie mam zastrzezen, moze jedynie to ze troche za mocno swieci ono na podlodze, material kranu do niczego, nie wiem co on ma imitowac, kafelki chyba powinny bardziej odbijac i to chyba tyle

Napisano
tu masz pare fotek satynowych baterii:

 

 

co do okna - ja mam dosyc sprawdzony sposób w PSie....

 

Co do baterii...fakt mogłem lepiej - nie ma światła i wyszło za płaskie.

 

Efekt w oknie był robiony tak jak mówisz - na alfie i właśnie na przepalonej mapie z dod. ustawieniami trybu krycia.

Ale z tym glow w oknie to robiłem dość szczegółowe studium tego efektu w naturze - rozmycie na krawędziach światla w sumie nie jest cechą pozytywną w fotografii wnętrz i mocno zależy od jakości optyki.

Mogę dorzucić fragment w dużej rozdziałce tam rozmycie jest wyraźniejsze ale wg. mnie już wystarczy. Bardziej może chodzić o wyżej wspomniany kontrast z ramą okna. Dzięki za uwagi i poradę :))




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności