havoc Napisano 12 Czerwiec 2006 Share Napisano 12 Czerwiec 2006 Hej hej hej... Jestem tu nowy. (Fajne forum macie :) ) Używam 3d studio maxa od 2 miesiecy. W sumie to przez ten czas robiłem low-poly na potrzeby gier. To jest mój pierwszy hi-poly model. ~2 500 000 poly. Niestety nie moge zrobic screena z poly-meterem gdyz mój zasilacz 250W padł zaraz po renderze, i moja scena teraz nie chce sie otworzyc. wyskakuje jakis błąd ze 3dmax sie zamyka i tyle.(Jezeli ktoś wie o co chodzi to prosze pisac) Jestem ogólnie nowy w swiecie 3d modellingu i chciałbym usłyszeć tzw "constructive criticism". Prosze jeszcze abyscie uzywali języka w miarę zrozumiałego dla przeciętnego obywatela (Jak juz mówię jestem nowy ale takie rzeczy jak materiały, v-ray czy reflection nie są mi obce) Wszystko robione w 3ds. Staram sie uczyc Particle systemów ale jak narazie wszystkie FX są to poprostu plainy z materiałami. Wiem ze scatter troche mi niewyszedł ale zrozumcie, komp mi padł i nie moge juz poprawic. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 12 Czerwiec 2006 Share Napisano 12 Czerwiec 2006 Witam! Świetnie to wygląda! Niedługo będzie że ludzie po 2 dniach w maxie robią pro projekty :D W czym renderujesz? Jak modele mają jakąś sensowną (rzadką) siatke bez Mesh Smootha to ją pokaż. Opowiedz jak tworzyłeś itp Teraz błędy: Przepalone miejscami. Mogłeś GI zarzucić. A jak nie wiesz co to jest to poszukaj na sieci, bo nieźle urealistycznia scenke Pozdro i powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
havoc Napisano 12 Czerwiec 2006 Autor Share Napisano 12 Czerwiec 2006 Final gather z skylightem jest uzyty. Global ilumiantion.. hmm musze sie poduczyc na ten temat. :) Mental rey jest chyba uzyty na tej scence. chciałem zarzucic Vraya ale niestety nie mam juz tej scenki (patrz 1szy post) I z dokładnie tego samego powodu nie jestem w stanie ci pokazać siatki. Dzięki za miłe słowa. A ile tobie(wam) zajęło nauczenie sie jakis takich podstaw rzeby stworzyć taki obrazek np: jak ja? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
voyager Napisano 12 Czerwiec 2006 Share Napisano 12 Czerwiec 2006 Moje początki w 3DSmax (+/- 2,5 roku temu) były bez udziału internetu. Więc pierwszy rok to było przecieranie szlaków dla dalszej nauki, kolejny rok, to próba zrobienia czegoś samodzielnie, a ostatnie 3 miesiące to już szybki rozwój umiejętności przy pomocy medium jakim jest internet. Ale myśle, że z dostępem do sieci po 3-4 miesiącach byłbym w stanie zrobić podobną scenke. Oczywiście zaczynając od zera :D Najszczersze wyrazy współczucia z powodu awarii kompa i zniszczenia projektu :/ Sam miałem "nieplanowany format dysku" tydzień temu i straciłem setki, jeżeli nie tysiące godzin pracy w 3D Studio. Więc wiem jak sie czujesz ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
!Ewert Napisano 13 Czerwiec 2006 Share Napisano 13 Czerwiec 2006 Nowy ale jary jesteś bardzo mi sie podoba :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hynol Napisano 13 Czerwiec 2006 Share Napisano 13 Czerwiec 2006 Jako że lubie robić za czarny charakter to troszke krytyki: -kompozycja jest kiepska, choć dobrze że roboty nie stoją na jednej lini poziomej. Ale są zbyt blisko krawędzi ekranu, Nie ma jednego głównego punktu zainteresowania. Gdyby ruszyć kamere bardziej za plecy robota po lewej, można by poprawić scene nieco. -Cienie na kamyczkach zbyt rozmyte - złe ustawienie area light. Źle ustawione światła - świeci gun a wybuch już nie bałdzo. -Meshe może i skomplikowane ale tego nie widać kompletnie. -Podłoże niedomodelowane i horyzont jak na 200 metrowej asteroidzie. -Nienaturalne speculary na robotach. -Kamyczki jak po scaterze, ale nie zdyferencjonowane, leżące nad ziemią. Poza tym ok ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi