Skocz do zawartości

Scena 3D: Space Fight


havoc

Rekomendowane odpowiedzi

Hej hej hej...

Jestem tu nowy. (Fajne forum macie :) )

Używam 3d studio maxa od 2 miesiecy. W sumie to przez ten czas robiłem low-poly na potrzeby gier.

To jest mój pierwszy hi-poly model. ~2 500 000 poly.

Niestety nie moge zrobic screena z poly-meterem gdyz mój zasilacz 250W padł zaraz po renderze, i moja scena teraz nie chce sie otworzyc. wyskakuje jakis błąd ze 3dmax sie zamyka i tyle.(Jezeli ktoś wie o co chodzi to prosze pisac)

 

Jestem ogólnie nowy w swiecie 3d modellingu i chciałbym usłyszeć tzw "constructive criticism".

 

Prosze jeszcze abyscie uzywali języka w miarę zrozumiałego dla przeciętnego obywatela (Jak juz mówię jestem nowy ale takie rzeczy jak materiały, v-ray czy reflection nie są mi obce)

 

Wszystko robione w 3ds. Staram sie uczyc Particle systemów ale jak narazie wszystkie FX są to poprostu plainy z materiałami.

 

4a4gx.th.jpg

 

Wiem ze scatter troche mi niewyszedł ale zrozumcie, komp mi padł i nie moge juz poprawic.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Witam!

 

Świetnie to wygląda! Niedługo będzie że ludzie po 2 dniach w maxie robią pro projekty :D

 

W czym renderujesz? Jak modele mają jakąś sensowną (rzadką) siatke bez Mesh Smootha to ją pokaż. Opowiedz jak tworzyłeś itp

 

Teraz błędy: Przepalone miejscami. Mogłeś GI zarzucić. A jak nie wiesz co to jest to poszukaj na sieci, bo nieźle urealistycznia scenke

 

Pozdro i powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Final gather z skylightem jest uzyty. Global ilumiantion.. hmm musze sie poduczyc na ten temat. :) Mental rey jest chyba uzyty na tej scence. chciałem zarzucic Vraya ale niestety nie mam juz tej scenki (patrz 1szy post)

I z dokładnie tego samego powodu nie jestem w stanie ci pokazać siatki.

 

Dzięki za miłe słowa.