Loki Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 No wiec to 1 post i pierwszy model, wiec sie przywitam (czytuje od jakiegos czasu to forum, i powiem szczeze jestem przyjemnie zaskoczony poziomem prac, moze kiedys tez dojde do tego poziomu :) no wiec zaczynamy: To moj 1 "powazny" model (wiem wiem nie jest specjalnie "powazny" porownajac go do innych jakie tu mozna zobaczyc, ale dla mnie to poligon do nauki) nie ukrywam jestem calkowitym noobem jesli idzie o 3d max, wiec z gory prosze o konstruktywne komentaze (tzn jak wiecie co jest zle, oraz jesli wiecie jak to naprawic prosil bym o sugestie ) (Gallardo dlatego ze znalazlem videotutorial do niego, choc szczeze przyznam robilem go tak w 30% podazajac za tutorialem a 70% to wlasna inwencja [hehe co pewnie widac na podstawie pomylek i bledow] jak na razie sam model zajal mi jakies 4-5h http://img143.imageshack.us/my.php?image=gallardo31ts.jpg http://img231.imageshack.us/my.php?image=gallardo18au.jpg a tu siatki http://img89.imageshack.us/img89/3620/siatka12wr.jpg http://img89.imageshack.us/my.php?image=siatka29wg.jpg (jakos nie moge zamiescic ani miniatur ani calego obrazka wiec musza wystarczyc linki jak narazie, jak to rozpracuje to obiecuje poprawic ) prosze o podpowiedzi jak poprawic ten obszar kolo przedniego zdezaka (tam kolo wlotow powietrza) probowalem ustawiac jakos Edge w MeshSmooth modyfikatorze, ale jak widac rewelacji nie ma, czy powinienem dodac wiecej krawedzi ?
hkropinski Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 w wielu miejscach za gesto, w wielu powinienes zagescic, maska prosta ( gesta ), niezgodnie z oryginalem, i co to za nadkola? poprostuj troche, pozagęszzcaj, poogladaj referencje i nie bedzie najgorzej, pozdrawiam i witamy na forum;)
Gość marcin_mocny Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 co do wrzucania tu bezpośrednio obrazków to jak już zamieszczasz na imageshacku to musisz do posta dać pierwszego linka spod miniaturki tego przy którym jest opis że to do forum a nie tego przy którym jest pokaż obrazek innym jak to uczyniłeś
Gość Niezly Kocur Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 http://img154.imageshack.us/img154/4950/i9cr.jpg Musisz poprawic to co zaznaczylem na obrazku...nie moze byc tych trojkatow... A mogl bys zapodac link do tego tutka ? chetnie go obejrze... btw: pierwszy post na forum :P wiec witam :)
Knysha Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 Powitac Strasznie krzywo, masz duzo bledow w siatce ;P
Fargate Napisano 21 Czerwiec 2006 Napisano 21 Czerwiec 2006 taka rada z mojej strony. przyjzyj sie siatka osob ktore juz spedzily duzo czasu w modelowaniu samochodow. przygladaj sie jak inni rozwiazuja problemy: przeroznych zalaman, kantow itp. to da ci wobrazenie jak twoja siatka powinna wygladac, i jak poradzic sobie z wyzwaniem jakim jest modeling co do modelu, pracuj dalej, jak na 1 powazny model idzie ci nie najgorzej ale jeszcze duzo pracy przed toba. pamietaj o unikaniu trojkatow i wielokatow (wiecej niz 4 krawiedzie). staraj sie urzywac jak najmniej poly, jest wtedy latwiej zapanowac nad procesem powstawania modelu.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się