Jump to content

Pojazd 3D: Lamborghini Gallardo


Loki

Recommended Posts

No wiec to 1 post i pierwszy model, wiec sie przywitam (czytuje od jakiegos czasu to forum, i powiem szczeze jestem przyjemnie zaskoczony poziomem prac, moze kiedys tez dojde do tego poziomu :) no wiec zaczynamy:

 

 

To moj 1 "powazny" model (wiem wiem nie jest specjalnie "powazny" porownajac go do innych jakie tu mozna zobaczyc, ale dla mnie to poligon do nauki) nie ukrywam jestem calkowitym noobem jesli idzie o 3d max, wiec z gory prosze o konstruktywne komentaze (tzn jak wiecie co jest zle, oraz jesli wiecie jak to naprawic prosil bym o sugestie ) (Gallardo dlatego ze znalazlem videotutorial do niego, choc szczeze przyznam robilem go tak w 30% podazajac za tutorialem a 70% to wlasna inwencja [hehe co pewnie widac na podstawie pomylek i bledow]

 

jak na razie sam model zajal mi jakies 4-5h

 

http://img143.imageshack.us/my.php?image=gallardo31ts.jpg

 

http://img231.imageshack.us/my.php?image=gallardo18au.jpg

 

a tu siatki

 

http://img89.imageshack.us/img89/3620/siatka12wr.jpg

 

http://img89.imageshack.us/my.php?image=siatka29wg.jpg

 

 

(jakos nie moge zamiescic ani miniatur ani calego obrazka wiec musza wystarczyc linki jak narazie, jak to rozpracuje to obiecuje poprawic )

 

prosze o podpowiedzi jak poprawic ten obszar kolo przedniego zdezaka (tam kolo wlotow powietrza) probowalem ustawiac jakos Edge w MeshSmooth modyfikatorze, ale jak widac rewelacji nie ma, czy powinienem dodac wiecej krawedzi ?

Link to comment
Share on other sites

Guest marcin_mocny

co do wrzucania tu bezpośrednio obrazków to jak już zamieszczasz na imageshacku to musisz do posta dać pierwszego linka spod miniaturki

tego przy którym jest opis że to do forum

a nie tego przy którym jest pokaż obrazek innym jak to uczyniłeś

Link to comment
Share on other sites

taka rada z mojej strony. przyjzyj sie siatka osob ktore juz spedzily duzo czasu w modelowaniu samochodow. przygladaj sie jak inni rozwiazuja problemy: przeroznych zalaman, kantow itp. to da ci wobrazenie jak twoja siatka powinna wygladac, i jak poradzic sobie z wyzwaniem jakim jest modeling

 

co do modelu, pracuj dalej, jak na 1 powazny model idzie ci nie najgorzej ale jeszcze duzo pracy przed toba. pamietaj o unikaniu trojkatow i wielokatow (wiecej niz 4 krawiedzie). staraj sie urzywac jak najmniej poly, jest wtedy latwiej zapanowac nad procesem powstawania modelu.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy